کشتی آزاد تورنمنت بوداپست؛ بلیت جهانی در جیب نخودی

محمد نخودی با قهرمانی در مسابقات رنکینگ مجارستان به دوبنده تیم ملی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مسابقات سه وزن پایانی کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ بوداپست، امروز به پایان رسید که 4 نماینده ایران به روی تشک رفتند تا تکلیف ملی پوش های اوزان 70 و 79 کیلوگرم مشخص شود.

در وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی و محمد بخشی مصاف داشتند و در وزن 79 کیلوگرم، جدال بر سر دوبنده بین علی سوادکوهی و محمد نخودی بود که نهایتا نخودی با قهرمانی در این مسابقات ملی پوش شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول مقابل آنتال از مجارستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید.در مرحله بعد توکتومابتوف از قرقیزستان را با نتیجه ۷ بر ۷ شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۸ مغلوب جوزف کریستوفر از آمریکا شد و به دیدار رده بندی راه یافت.وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب دوسژانوو از قزاقستان شد و پنجم شد.

محمد بخشی دیگر کشتی گیر کشورمان در این وزن در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۴ مقابل کوسیاک از اوکراین به پیروزی دست یافت. وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۷ مغلوب حسین از عراق شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مارشل از اتریش را مغلوب کرد وی در دور دوم مارستیلر از آمریکا را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این دیدار آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و فینالیست شد، نخودی در این دیدارولادیمر گامکرلیدزه از گرجستان را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کرد و صاحب نشان ارزشمند طلا شد. علی سوادکوهی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۱ دومانیتسکی از اوکراین را از پیش رو برداشت. وی در این مرحله مقابل آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شد و با توجه شکست حریفش در مقابل محمد نخودی وی از دور رقابت ها کنار رفت.

دیدگاه تان را بنویسید