مرادمند: وضعیت استقلال بدتر از بد است!

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: تنها بحثی که استقلال را در این چهار سال زمین زد، بی‌ثباتی در عرصه مدیریتی تا بازیکن است. این موضوع خیلی به تیم ضربه زد‌.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمد حسین مرادمند درمورد آخرین وضعیت خودش در تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم توانستم قرارداد خود را یک سال دیگر با استقلال تمدید کنم. شرایط این تیم نیز چیزی است که می‌بینید. ایده‌آل نیست اما تنها کاری که از دست ما به عنوان یک بازیکن برمی‌آید، تلاش کردن است.

وی افزود: همه باید کمک کنیم و دست به دست هم بدهیم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد. مسیر برای استقلال خوب نیست. هواداران بدانند مسیر سختی داریم که هموار نیست اما همه پای کار مانده‌ایم و تمرین می‌کنیم‌ تا اتفاقات خوبی بیفتد.

مدافع استقلال درخصوص اینکه شاید مبالغی که سال گذشته با بازیکنان این تیم بسته شد، باشگاه را با مشکل مواجه کند و از طرفی این بحث نیز مطرح است که امکان دارد با یک مصدومیت فوتبال بازیکن تمام شود، گفت: فوتبال حرفه‌ای هستیم. صد در صد همین طور است. مبالغی شاید بالا و بدون برنامه‌ریزی بود که سبب شده این اتفاقات بیفتد. همه باید پای کار بیایند. من باید یک چیزهایی را ببخشم و نادیده بگیرم و یک چیزهایی هم باید باشگاه ببیند تا استقلال در مسیر درستی بیفتد. ان‌شاءالله که با این تیم آینده خوبی داشته باشیم.

مرادمند درمورد اینکه آیا در چند سالی که در این تیم بوده استقلال به اندازه امسال مشکل داشته است، عنوان کرد: مشکل داشتیم اما امسال خیلی عجیب است. من که می‌خواستم قرارداد ببندم، مشکلاتی داشتم اما از لحاظ شخصیتی و اعتباری هرچه دارم از استقلال است. چیزهایی را نادیده گرفته‌ام زیرا به خاطر استقلال حسین مرادمند شده‌ام. امسال هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هواداران خوشحال باشند اما شرایط اصلا خوب نیست.

وی درخصوص اینکه با توجه به نفراتی که تیم‌های دیگر جذب کرده‌اند آیا این تیم می‌تواند قهرمان شود و انتظارات را برآورده کند، گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم.

مدافع استقلال درمورد تکمیل نشدن لیست ۱۹ نفره بزرگسالان این تیم، پاسخ داد: دقیقا! الان با ۱۴_۱۳ نفر تمرین می‌کنیم‌. نکونام خیلی وقت قبل لیست خود را به باشگاه داد اما فکر نمی‌کنم بازیکن زیادی گرفته باشند. از تمام تیم‌ها ۵۰ درصد عقب‌تر هستیم. باید واقع‌بین باشیم اما پای کار هستیم و تمام جان خود را می‌گذاریم. ان‌شاءالله که در این مسیر اتفاقات خوبی بیفتد.

مرادمند درمورد میزان واقع‌بینی‌اش به شرایط استقلال، گفت: باید واقع‌بین باشیم. هرزمان توانستیم صد درصد تلاش خود را در زمین و بیرون زمین داشته باشیم و فداکاری کنیم، همیشه اتفاقات خوبی افتاده است. نمی‌توانم درصد بگویم اما همه باید بیشتر از چیزی که داریم برای استقلال بگذاریم.

مرادمند درمورد همکاری با جواد نکونام، توضیح داد: باعث افتخار من است‌. هرچند سرمربی یک تیم پرطرفدار شدن سخت است اما می‌توانیم با نکونام، اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بزنیم‌. البته مسیر باید هموار باشد‌.

وی درخصوص حضور علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، عنوان کرد: او به عنوان سرپرست نفر اول استقلال است و برایش آرزوی بهترین‌ها را دارم تا هرچه سریع‌تر این تیم را سر و شکل بدهد‌. وقت نداریم و همین الان ۲۰ روز از سایر تیم‌ها عقب‌تر هستیم. در ادامه ما که در زمین باید بیشتر از چیزی که هستیم برای هوادار بگذاریم، ضربه می‌خوریم و امتیاز از دست می‌دهیم. فقط از خطیر می‌خواهم هرچه سریع‌تر کار انجام بدهد.

بازیکن استقلال درواکنش به سوالی مبنی بر اینکه آبی‌پوشان در یک سال اخیر چهار بار تغییر مدیریت داشته‌اند و آیا این اندازه تغییر و تحول آزاردهنده نیست، گفت: تنها بحثی که استقلال را در این چهار سال زمین زد، بی‌ثباتی در عرصه مدیریتی تا بازیکن است. این موضوع خیلی به تیم ضربه زد‌. هر بازیکنی آمد و شش ماه تا یک سال خوب بازی کرد رفت. مدیرعامل خوب یا بد کار کرد رفت‌. خودمان هم نمی‌دانیم چرا این قراردادها بسته می‌شود  و مدیران عامل می‌روند و می‌آیند.

مرادمند درپاسخ به این سوال که آیا برخی بازیکنان برای کاهش قرارداد خود با باشگاه راه می‌آیند، اظهار داشت: همه باید کمک کنیم. برخی بازیکنان حق‌شان را می‌خواهند و شاید کمتر از آن چیزی که باید گرفته‌اند اما الان راه ۲ طرفه است. باید به باشگاه کمک کنند. برخی بازیکنان قرارداد نجومی نمی‌خواهند و آن را پایین می‌آورند اما پول‌شان را پرداخت کنید‌‌. بچه‌ها از سال قبل ۶۰ درصد پول می‌خواهند‌. دست‌کم این مطالبات را پرداخت کنید‌ تا بازیکن بگوید از قرارداد خود به خاطر استقلال کم می‌کنم اما هیچ کدام از این ۲ اتفاق نمی‌افتد. وضعیت در استقلال همیشه از بد، بدتر است.

 

دیدگاه تان را بنویسید