پشت پرده اختلاف ساپینتو و ستاره استقلال؛ با من لج کرده بود!

مدافع استقلال از اختلافش با ساپینتو پرده برداشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمدحسین مرادمند یکی از بازیکنان آماده استقلال در فصل گذشته بود که به دلیل مصدومیت، بازی های زیادی را از دست داد و نتوانست آن طور که باید، به تیمش کمک کند.

مرادمند درباره اختلافاتش با ساپینتو در این مورد، گفت: در همین دربی آخر ایشان نظر ما را می پرسید که من گفتم تجربه من این است که در دربی، باید از تک موقعیت ها استفاده کنی. منظورم این بود هیجان را کنترل کن و نگو باید پنج گل به این تیم بزنیم، چون در این شرایط وقتی یک گل خوردیم شرایط شرایط بازی عوض می شود. من اینطور با ایشان صحبت می کردم اما...

او درباره دوری طولانی مدتش از  ترکیب استقلال پس از بهبودی از مصدومیت، گفت: من در بازی با مس رفسنجان، عضله همسترینگم مصدوم شد و بعد از چند هفته آماده بودم و می خواستم برگردم. در آن موقع شرایط تیم خوب بود و ایشان نمی توانست دفاع وسطش را عوض کند. من خیلی خوب تمرین می کردم اما ایشان 4 هفته من را در لیست 18 نفره قرار نداد، با اینکه هیچ مصدومیتی هم نداشتم.

مرادمند ادامه داد: از ایشان پرسیدم چرا این اتفاق  افتاده؟ نیم فصل از استقلال بروم؟ که گفت شرایط تو طوری است که باید از ابتدا بازی کنی و نمی خواهم روی نیمکت بشینی. من می خواهم همه تیم ها را ببرم و پلن دفاعی دارم. دوباره از نظر روانی به من فشار آمد و تمرینات زیادی می کردم. در یکی از تمرین ها کمرم مصدوم شد و باز چند هفته دور بودم.

مدافع استقلال گفت: بعد از آن یک درگیری با ساپینتو داشتم که گفت چون تو را در ترکیب نگذاشتم، به کمرت آسیب زدی تا من را وارد چالش کنی. من گفتم که در شرایط اخلاقی ام چنین چیزی نیست و به این موارد اصلا فکر نمی کنم. من روزی که به فوتبال آمدم یاد گرفتم صد درصد توانم را بگذارم چون پول می گیرم و هوادار هم نگاه می کند.

او افزود: بعد از آن کمی شرایط دفاع وسط های استقلال مناسب نبود و من به ترکیب اضافه شدم. آن روز گفتم که خیلی به من بد کردی، من می توانستم خیلی به تو کمک کنم اما خودت نخواستی. من گفتم فقط به عشق استقلال و هوادارانش بازی می کنم، که ایشان ناراحت شد. دوباره بازی کردم و گل زدم اما بیرون نشستم، پاس گل دادم باز هم بیرون نشستم تا قبل از دربی.

مدافع استقلال گفت: روز آخر به ایشان گفتم که در حق من و استقلال بد کردی اما اشکال ندارد.

دیدگاه تان را بنویسید