انتقاد عجیب امباپه: بازی در PSG فایده‌ای ندارد!

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن سخنان تندی علیه مدیران این باشگاه مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اخیرا مجله فرانس فوتبال جایزه بهترین بازیکن فصل فرانسه را به کیلیان امباپه اهدا کرد. به همین مناسبت، مصاحبه‌ای با مهاجم پاریسی در 12 ژوئن (یعنی قبل از افشای نامه معروف به باشگاه برای عدم تمدید) انجام داد و در آن امباپه حرف‌هایی زده که به مذاق مدیریت باشگاه و چند بازیکن این تیم خوش نیامده است.

اشاره امباپه به در مرکز حاشیه بودن پی اس جی و اینکه او برای رسیدن به توپ طلا در پی اس جی کار دشواری دارد، بازخوردی منفی در پاریس داشت: «نمی‌دانم پاری‌سن‌ژرمن برای قهرمانی چمپیونزلیگ باید چه کاری انجام دهد. این سؤالی نیست که من بتوانم جوابش را بدهم. ما هر چه در توان داشتیم انجام دادیم تا به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسیم اما نشد. از افرادی که این تیم و این باشگاه را ساخته‌اند، باید این سؤال را بپرسید. 

فکر می‌کنم بازی در PSG فایده‌ای ندارد و کمک زیادی نمی‌کند، چون درون تیم و باشگاه چند دستگی به وجود آمده است، بنابراین شایعات حول باشگاه به وجود می‌آید اما این مرا آزار نمی‌دهد، چون می‌دانم دارم چه کار می‌کنم و چطور این کار را می‌کنم.»

در همین رابطه امروز رادیو RMC گزارش داد که 6 بازیکن از جمله دو بازیکن جدید، امروز از اظهارات امباپه به ناصر الخلیفی گلایه کرده‌اند. در یکی از این پیام‌ها آمده بود : «این توهین به باشگاه است».

الخلیفی نیز این سخنان را تکان‌دهنده دانسته و آن را بی‌احترامی به همه بازیکنان جدید و قدیمی باشگاه عنوان کرده است. او به اطرافیانش گفته که اگر این همان چیزی است که امباپه  فکر می‌کند، چرا همین حالا باشگاه را ترک نمی‌کند؟

بخشی از انتقادات امباپه به خریدهای باشگاه و به طور مشخص از لوئیس کامپوس به عنوان مدیر ورزشی است. 

رادیو RMC در این باره گزارش داده که کامپوس نیز از اظهارات امباپه متعجب است و اعتقاد دارد هر چه در توان داشته برای جلب رضایت امباپه گذاشته، اما به خاطر مسائل مختلف نمی‌توانسته همه بازیکنانی که در نظر داشت را برای پاریس جذب کند.

دیدگاه تان را بنویسید