جی پلاس

کوروش باقری؛ مرد همه کاره وزنه برداری کجاست؟

به نظر می رسید میان کوروش باقری و رییس فدراسیون وزنه برداری اختلافی وجود دارد اما مدیر روابط عمومی فدراسیون این ماجرا را رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هنوز هم وقتی صحبت از دوران طلایی وزنه برداری ایران به میان می آید، نام کوروش باقری به عنوان مرد فنی و مربی درخشان آن نسل در ذهن ها تداعی می شود؛ مربی که در مقطعی طلایی موفق شد با ستاره هایی مانند کیانوش رستمی، بهداد سلیمی، سعید محمدپور، نواب نصیر شلال، سجاد انوشیروانی و...، وزنه برداری ایران را به اوج برساند.

در سال های اخیر اما میان علی مرادی رئیس سابق فدراسیون و نفراتی مانند باقری اختلافات زیادی بود تا او از فضای این رشته دور باشد؛ با برکناری مرادی و سرپرستی سجاد انوشیروانی، باقری به عنوان مدیر تیم های ملی وزنه برداری و سرمربی تیم ملی زنان انتخاب شد و قرار بود بر امور فنی تیم ها نظارت کند.

با این وجود در یکی- دو ماه اخیر، شایعاتی مبنی بر اختلاف نظر بین فدراسیون و قهرمان اسبق جهان شنیده می شد؛ تا جایی که محمدرضا براری مربی سابق تیم ملی در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها به این موضوع اشاره و گفته بود که هنوز مشخص نیست باقری از سمت های خود کناره گیری کرده و یا فدراسیون او را برکنار کرده که البته هنوز خبری رسمی در این باره منتشر نشده است!

پس از این واکنش که توام با عدم انتشار خبری رسمی در این باره و البته تداوم غیبت و سکوت اخیر سرمربی اسبق تیم ملی، همراه شد شایعات قوت گرفت اما در همین رابطه مرتضی رضایی مدیر روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری به خبرنگار جماران گفت که کوروش باقری اگر چه حدود 9 ماه است که مدیر فنی تیم بزرگسالان نیست اما هیچ اختلافی با رییس فدراسیون نداشته و در حال حاضر هم تمام برنامه های تیم ملی زنان را مدیریت می کند.

دیدگاه تان را بنویسید