بیرو در راه رقیب سنتی؟

شوک نقل و انتقالات؛ بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد

دروازه بان تیم پرسپولیس به قراردادش با این تیم خاتمه داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علیرضا بیرانوند درازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که در روزهای اخیر شایعات متعددی در مورد اختلاف او و مدیران باشگاه به گوش می‌‌رسید، صبح امروز، دوشنبه، با حضور در سازمان لیگ فوتبال قرارداد خود را به‌طور رسمی با سرخپوشان تهرانی فسخ کرد.

این اتفاق در حالی رقم خورد که بیرانوند دو روز پیش جلسه‌ای با درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشت و پس از آن باشگاه پرسپولیس خبر از توافق این باشگاه با این دروازه‌بان 30ساله و حل اختلافات داده بود.

بیرانوند در حالی قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد که در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره مذاکره باشگاه استقلال با این دروازه‌بان ملی‌پوش به گوش می‌رسید و حالا باید دید او در ساعات آینده چه تصمیمی در خصوص آینده حرفه‌ای خود خواهد گرفت.

همچنین شنیده می‌شود که این احتمال وجود دارد که علیرضا بیرانوند پس از فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس، قرارداد جدیدی را با شرایطی جدید با باشگاه پرسپولیس امضا کند.

در این خصوص فرشید طاهری مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: بیرانوند ساعت ۸:۳۰ صبح امروز قراردادش با باشگاه پرسپولیس را فسخ کرده است. تشخیص قانونی بودن این فسخ قرارداد بر عهده ما نیست و به عهده کمیته وضعیت فدراسیون است. بر اساس آئین نامه درست و غلط بودن این مساله را فقط کمیته وضعیت فدراسیون تشخیص می‌دهد و ما موظف هستیم این فسخ را ثبت کنیم. اگر باشگاه پرسپولیس به این فسخ قرارداد اعتراض دارد باید از این بازیکن شکایت کند تا پرونده برای او تشکیل و مراحلش طی شود اما تاکید می‌کنم بررسی این موضوع توسط کمیته وضعیت انجام می‌شود. بیرانوند به دلیل عدم دریافت مطالباتش اقدام به فسخ قرارداد کرده است.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید