نظر حامد حدادی درباره سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران، هاکان دمیر را مربی منضبطی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حامد حدادی در جریان تمرین تیم ملی بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: حدود پنج ماه از جراحی من گذشته و زودتر از انتظار به تمرینات بدنی بازگشته‌ام اما برای حضور در تمرینات تیمی هنوز یک ماه و نیم زمان نیاز است. به دلیل تحرک کم، وزنم بالا رفته اما با رژیم غذایی و تمرینات بدنسازی به شرایط ایده‌آل خواهیم رسید.

وی در خصوص حضور سرمربی ترکیه‌ای در تیم ملی، گفت: هاکان دمیر مربی بانظمی است و تمرینات سختی را در نظر گرفته که فکر می‌کنم برای تیم ما نیاز بود تا بچه‌ها شلاق بخورند. در سال‌های گذشته تا این حد تمرین سخت نداشتیم و باید ببینم ثمره این تلاش‌ها در بازی‌ها چگونه است.

حدادی در خصوص پیش بینی‌اش از جام‌جهانی نیز اظهار کرد: گروه سختی در جام‌جهانی داریم. اسپانیا که نیاز به تعریف ندارد و برزیل هم قدرتمند است. تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و برای بُرد می‌رویم اما اگر باختیم هم سعی می‌کنیم در گروه بازنده‌ها، بهترین تیم آسیایی شویم تا به المپیک برسیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود آرش بهادرزاده مدیر اجرایی تیم ملی با نظر مسقیم او انتخاب شده، توضیح داد: او رفیق من است و در چند اخیر همه کارهای من در اختیار اوست اما اصلا اطلاعی در خصوص انتخابش نداشتم. این تصمیم مسئولان بود و ما دخالتی نمی‌کنیم. رئیس فدراسیون مشاوره می‌گیرد اما تصمیم نهایی با خودش است. همه باید از تصمیمات حمایت کنیم و پشت تیم ملی بسکتبال باشیم. من هم ضعف دارم، به من هم کمک کنید تا بهتر شوم.

حدادی در خصوص بازی‌های آسیایی هانگژو و رقیبان سختی که تیم ایران دارد نیز اضافه کرد: فعلا که جام‌جهانی را در پیش داریم و مربیان سعی می‌کنند بهترین آمادگی برای حضور در جام جهانی باشد. در آسیا تیم‌ها جوان شده‌اند و ما هم در مرحله جوانگرایی هستم. همه تیم‌های آسیایی تلاش می‌کنند و ما هم باید صبور بوده و کار کنیم.

وی افزود: آسیب سختی دیدم و همه گفتند بسکتبالم تمام شده، اما تلاش می‌کنم برگردم چون نمی‌خواهم این همه سال تلاشم با مصدومیت خراب شود و دوست دارم در زمین خداحافظی کنم.

 

دیدگاه تان را بنویسید