عکس |فصل رویایی اسپانیایی های سیتیزن!

آیمریک لاپورت و رودری با کسب قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا تا به امروز 4 جام معتبر سال 2023 را به دست آورده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال اسپانیا در بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا امشب در ورزشگاه فاینورد به مصاف کرواسی رفت. این دیدار تا پایان وقت‌های اضافه با تساوی بدون گل دنبال شد و دو تیم در ضربات پنالتی برای کسب جام به رقابت ادامه دادند. در ضربات پنالتی اسپانیا موفق شد با نتیجه 5-4 پیروز شد و برای اولین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد. اولین عنوان اسپانیا در لیگ ملت‌ها با افتخاری دیگر برای دو بازیکن لاروخا همراه شد که یکی از بهترین فصول حرفه‌ای خود را سپری کرده‌اند.

رودری و آیمریک لاپورت همراه با منچسترسیتی در رده باشگاهی این فصل به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کردند.

آیمریک لاپورت

قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان مقابل اینتر با نتیجه 1-0 به دست آمده بود که رودری گل برتری تیمش را به ثمر رساند و سه گانه شاگردان پپ گواردیولا را تکمیل کرد.

کسب 4 عنوان قهرمانی تنها افتخاراتی نیست که این دو بازیکن می‌توانند امسال به آن دست پیدا کنند. تا پایان سال 2023 آن‌ها باید در مسابقات سوپرکاپ انگلیس و اروپا شرکت کنند.

همچنین آن‌ها با منچسترسیتی در جام باشگاه‌های جهان هم حضور دارند که 3 جام دیگر برای تکمیل کردن سال رویایی آن‎‌ها وجود دارد.

رودری همچنین علاوه بر کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ قهرمانان اروپا بهترین بازیکن لیگ ملت ها نیز شد.

رودری

 

 

دیدگاه تان را بنویسید