رودری: فکر می کنم مهم ترین گل تاریخ منچسترسیتی را زدم

رودری می‌گوید که شاید مهم‌ترین گل تاریخ منچسترسیتی را به ثمر رسانده باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  رودری هافبک اسپانیایی در شکست 1-0 اینترمیلان در فینال لیگ قهرمانان اروپا، گل برتری تیمش را به ثمر رساند و همبازیانش را به سه گانه تاریخی پس از قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی رساند.

این بازیکن 26 ساله اکنون امیدوار است که سیتی بتواند برای اولین بار قهرمان سوپرجام اروپا شود و سلسله‌ای طولانی مدت را ایجاد کند.

رودری گفت: "می خواهم از تیم تشکر کنم. این پیروزی سال‌ها کار در این باشگاه شگفت انگیز است. آنها به من اعتماد کردند که به اینجا بیایم، حتی اگر تغییر آسان نبود. این یک فرهنگ جدید برای من بود و اکنون با زدن مهم‌ترین گل تاریخ این باشگاه اینجا هستم. ما سزاوار این هستیم. چه فصلی، ما استحقاقش را داریم.

این را قبل از بازی گفتم که پیروزی مقابل اینتر بسیار مهم است زیرا می‌توانیم میراثی برای آینده بسازیم. این همان کاری است که تیم‌هایی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ، بارسلونا، آث میلان - این نوع باشگاه‌ها - در گذشته انجام می‌دادند. معتقدیم که می‌توانیم دوباره این کار را انجام دهیم. فکر می‌کنم به همین دلیل است که آنقدر اهمیت دارد."

رودری درباره لحظه گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: "فکر می‌کنم این تنها باری بود که در بازی جلو رفتم زیرا اینتر بسیار فشرده بازی می‌کرد و می‌خواستم مطمئن شوم که دو مهاجم تیم در خط حمله تنها نیستند. در آن لحظه من فقط فضا را دیدم. در لحظه اول به شوتزنی قوی فکر کردم، اما بعد متوجه شدم که شش یا هفت بازیکن در محوطه دروازه حضور دارند و گفتم: "نه، من آن را قوس‌دار می‌زنم. نتیجه نهایی باورنکردنی بود، اما نیم ساعت تا پایان بازی باقی مانده بود، بنابراین نتیجه تلاش همه تیم بود."

او با اشاره به بازیکنانی که نتوانسته‌اند در تاریخ سیتی به این قهرمانی دست پیدا کنند، گفت: "وقتی بازی را تمام کردم، گفتم نمی‌خواهم بازیکنانی مانند فرناندینیو، سرخیو (آگوئرو)، داوید سیلوا، (ونسان) کمپانی را فراموش کنم - بسیاری از بازیکنانی که 8، 9، 10 سال در این باشگاه کار کردند تا به آنها کمک کنند و به این سطح برسند. ما ثمره (کار آنها) را به دست می‌آوریم و این پیروزی برای همه آنهاست."

 

دیدگاه تان را بنویسید