روزنامه های ورزشی انگلیس| "تاریخ سازان"

مهمتر از عنوان قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، سوژه دیگری وجود ندارد که روزنامه‎های انگلیسی امروز به آن در تیتر یک بپردازند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، منچسترسیتی در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی شهر استانبول مقابل اینتر به میدان رفت و با نتیجه 1-0 به پیروزی دست پیدا کرد.

سیتی که با عبور از رئال مادرید به این مرحله راه یافته بود با تک گل رودری نراتزوری را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

کسب این عنوان اهمیت زیادی داشت چراکه پس از فتح لیگ برتر انگلیس و همچنین جام حذفی، پپ گواردیولا و شاگردانش با کسب سه گانه تاریخ سازی کردند.

عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس به همین موضوع پرداخته‌اند:

1885858

"قهرمانان" با قرارداد گرفتن عدد 3 انگلیسی به جام حرف e در کلمه HEROES خلاقیت روزنامه استار اسپورت برای ادغام سومین جام به دست آمده توسط شاگردان پپ گواردیولا افتخارآفرینی آن‌هاست. تصویر شادی هیجانی رودری روی جلد دیده می‌شود که برای آن اینطور نوشته شده است:"تک خالِ رودری سه گانه پپ را رقم زد."

1885855

روزنامه سان به افتخار ملیت گلزن سیتی در فینال لیگ قهرمانان از عبارت "سه گانه" به زبان اسپانیایی بهره برده است. همچنین این رسانه که به اخبار زرد هم معروف است در پایین صفحه اول خبر داده مارکوس رشفورد به رابطه‌اش با لوسیا، نامزدش پایان داده است.

1885857

"تاریخ سازان" تیتری است که روزنامه دیلی اکسپرس با انتشار تصویر خوشحالی رودری پس از گلزنی به اینتر در ورزشگاه آتاتورک به مناسبت موفقیت باشگاه انگلیسی در بازی شب گذشته منتشر کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید