در گفت وگو با جی پلاس؛

آرزوی علی پاکدامن بعد از کسب طلای تاریخی شمشیربازی قهرمانی آسیا

ملی پوش شمشیربازی ایران بعد از کسب طلای آسیا گفت: مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل کسب رنکینگ همیشه برای ما اهمیت داشته و خوشحالم که توانستم این اتفاق خوب را برای شمشیربازی ایران رقم بزنم.

لینک کوتاه کپی شد

الهام کهزادی: جی پلاس: مسابقات انفرادی شمشیربازی اسلحه سابر قهرمانی آسیا چین در حالی به پایان رسید که علی پاکدامن، شمشیرباز ایران قهرمان این دوره از مسابقات شد و توانست با شکست 15- 14 مقابل کیم جون هو شمشیرباز قدرتمند کره‌ای مدال طلای ارزشمندی را به ارمغان بیاورد.

کسب این مدال طلای انفرادی بعد از ۲۲ سال رقم خورد و آخرین مدال طلا توسط پیمان فخری کسب شده بود.

محمد رهبری دیگر نماینده ایران نیز مدال برنز این رقابت را از آن خود کرد تا برای اولین بار شمشیربازیان ایران در مسابقات انفرادی دو مدال با این کیفیت را کسب کنند.

علی پاکدامن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در این باره اظهار کرد: قهرمانی آسیا به خاطر اینکه بتوانیم رنکینگ جهانی در بخش قاره‌ای امتیاز لازم را کسب کنیم و در مسابقات قهرمانی جهان و دیگر مسابقات از جمله گرندپری شرکت کنیم، همیشه برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است. اهمیت مسابقات هم در بخش انفرادی هم تیمی رنکینگ است. خدا را شکر توانستم در بخش انفرادی شش بازی در مرحله گروهی و شش بازی در مرحله انفرادی را پشت سر بگذارم و این اتفاق خوب را برای کشور عزیزم به ارمغان بیاورم.

او در پایان صحبت‌های خود گفت: در حال حاضر مشکل خاصی نداریم و وضعیت نسبت به گذشته بهتر شده است؛  به عنوان یک ورزشکار فقط آرزو می‌کنم ششیربازی ایران روز به روز شرایط و نتایج بهتری را تجربه کند.   

 

دیدگاه تان را بنویسید