لیگ ملت های والیبال 2023| صحبت ستاره های لهستان بعد از غلبه بر ایران

کاپیتان تیم ملی لهستان گفت: بعد واگذاری ست‌های اول و دوم برابر ایران، سعی کردیم به تیم خودمان انرژی تزریق کنیم و در مجموع کامبک خوبی داشتیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ گژگوژ لوماچ پس از پیروزی سه بر دو لهستان مقابل ایران اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع نکردیم. در حالی که میتوانستیم در ست نخست به پیروزی برسیم در نهایت نتیجه آن را واگذار کردیم. پس از آن نتیجه ست دوم را هم واگذار کردیم. به همین خاطر از بازی لذت نبردیم. بعد واگذاری ست‌های اول و دوم، سعی کردیم به تیم خودمان انرژی تزریق کنیم و کامبک داشته باشیم. در لیگ ملت‌ها که روز به روز بایستی بازی کنید، کار خیلی دشوار است و این بازی این موضوع را نشان داد.

کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان در ادامه در خصوص حساسیت دیدارهای ایران و لهستان، افزود: شاید اینگونه باشد. اما فکر نمی‌کنم بازی‌های دو تیم آنقدر حساس باشد، شاید اغلب دیدارهای این دو تیم سه بر دو به پایان رسیده است. این موضوع برای والیبال سودمند است ولی امیدوارم برنده این دیدارهای سه بر دو همیشه لهستان باشد.

متئوش بیِنیِک، ستاره والیبال تیم ملی لهستان که در پایان این دیدار به عنوان برترین مرد زمین هم شناخته شد، درباره رویارویی با ایران گفت: من خیلی خوشحال هستم چراکه بازی بسیار سختی بود. ما بد شروع کردیم اما به بازی برگشتیم.

بینیک درباره عقب افتادن از ایران در ۲ ست ابتدایی بازی نیز گفت: سرمربی به ما گفت باید با انرژی و شور و شوق بیشترین بازی کنیم و در این صورت به بازی باز می‌گردیم. برای ما و این تیم جوان، این درس خوبی بود. ما بدون انرژی بازی را آغاز کردیم و ایران خیلی خوب بازی کرد. وقتی با انرژی، بازی را آغاز کردیم و در دریافت‌ها و حمله بهتر شدیم، ما به بازی برگشتیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید