عکس| هالند بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس شد

مهاجم نروژی تیم فوتبال منچسترسیتی، جایزه بهترین بازیکن فصل فوتبال انگلیس را کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ارلینگ هالند، مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی، جایزه بهترین بازیکن فصل 2022-2023 لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد.

هالند در فصل جاری لیگ برتر، 36 گل به ثمر رسانده است و توانست رکورد 34 گل که در اختیار آلن شیرر و اندی کول بود را بشکند. هالند البته هنوز یک بازی دیگر تا انتهای فصل پیش روی خود دارد و می تواند این رکورد را بهبود ببخشد.

مهاجم نروژی منچسترسیتی همچنین اولین بازیکنی است که موفق می شده در سه بازی خانگی پیاپی در لیگ برتر انگلیس برای تیمش هتریک کند و همچنین پس از سال 1970، به اولین بازیکن منچسترسیتی بدل شد که توانست در دربی منچستر 3 گل به ثمر برساند.

پیش از این، ونسانت کمپانی در فصل 2011-2012، کوین دی بروین در فصل 2019-2020 و روبن دیاز در فصل 2020-2021 جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس را به عنوان بازیکن منچسترسیتی فتح کرده اند تا به این ترتیب، هالند به چهارمین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شود که این جایزه را از آن خود می کند.

هالند در راه کسب این جایزه، توانست شش رقیب سرشناس و باکیفیت را کنار بزند؛ کوین دی بروین، هری کین، مارتین اودگارد، مارکوس رشفورد، بوکایو ساکا و کیران تیریپیر

او این جایزه را در پی ترکیب آرای عمومی با آرای 20 کاپیتان شاغل در لیگ برتر و آرای کارشناسان فوتبال انگلیس کسب نمود.

صفحه رسمی رقابت های لیگ برتر انگلیس در اینستاگرام هم در واکنش به انتخاب هالند به عنوان برترین بازیکن فصل لیگ برتر نوشت: این جایزه باید به او می رسید.

هالند

دیدگاه تان را بنویسید