حسن یزدانی در دو دقیقه کار را تمام کرد و به فینال رسید

حسن یزدانی به فینال رقابت‌های کشتی جام تختی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نفرات راه یافته به فینال رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد جام تختی که در سالن غدیر ارومیه در حال برگزاری است، معرفی شدند.

در مهمترین دیدارهای ۵ وزن دوم این مسابقات، در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی در دور نخست در مدت زمان دو دقیقه و ۱۱ ثانیه با نتیجه ۱۱ بر صفر محمد برقک را برد و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله نیز مقابل علیرضا منصوری نیز در دو دقیقه و ۱۲ ثانیه با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و به فینال رسید. یزدانی در فینال به مصاف هادی وفایی پور می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج پس از شکست ۶ بر صفر احمد بذری، در نیمه نهایی مقابل امیرحسین فیروزپور دارنده مدال طلای امیدهای جهان با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید و فینالیست شد. در سوی دیگر جدول نیز امیرعلی آذرپیرا ۱۱ بر یک حاجیلوییان را برد و به فینال رسید. به این ترتیب دیدار نهایی این وزن بین گلیج و آذرپیرا برگزار خواهد شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیررضا معصومی دارنده مدال طلای نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان پس از شکست امین طاهری، مقابل یدالله محبی ۵ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

امیرحسین زارع نیز پس از شکست ۷ بر صفر اکبرپور، در نیمه نهایی نیز مقابل مصطفی طغانی ۴ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد تا بعد از ظهر امروز جمعه در دیدار حساس فینال به مصاف امیررضا معصومی برود.

اسامی فینالیست های ۵ وزن دوم این مسابقات به شرح زیر است:

۶۱ کیلوگرم: رضا اطری - محمد رمضانپور

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی - محمدصادق فیروزپور

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی - هادی وفائی پور

۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج - امیرعلی آذرپیرا

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع – امیررضا معصومی

 

دیدگاه تان را بنویسید