ویدیو| جادوی مرد آمریکایی در بسکتبال ایران

پری پتی بازهم در قهرمانی شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال تاثیرگذار ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، گرگان از دیرباز تاکنون به مهد بسکتبال ایران مشهور بوده و هواداران پرشور این تیم در سال‌های اخیر با حمایت بی‌نظیر خود از شهرداری گرگان نامی برای خود در سطح ایران و حتی آسیا دست و پا کرده‌اند.  اولین قهرمانی این تیم دو سال قبل در سالن بسکتبال آزادی در حالی برابر پرافتخارترین تیم لیگ برتر بسکتبال رقم خورد که تا یک ثانیه مانده به پایان، مهرام 3 امتیاز پیش بود، اما پری پتی، گارد آمریکایی شهرداری گرگان با یک بازربیتر استثنایی از زمین خودی باعث شد تا بازی به وقت اضافه برود و در نهایت این گرگانی‌ها بودند که برای اولین بار با درخشش بازیکن آمریکایی خود بر بام لیگ برتر ایستادند. 

این قهرمانی سال گذشته نیز تداوم داشت و امسال گرگانی‌ها به سد یک مدعی تازه وارد برخوردند. کاله آمل که اولین بازی از سری فینال را در گرگان واگذار کرده بودند، هر چه داشت در آمل برای جبران باخت بازی اول در زمین گذاشت و توانست عقب افتادگی امتیازی را جبران کند، اما بازهم هنر این ستاره آمریکایی شهرداری گرگان بود که خاطرات فینال دو سال قبل را زنده کرد.   پری پتی در حالی که تیمش 20 ثانیه برای برتری وقت داشت، به خوبی از زمان مالکیت استفاده کرد و یک بار تا پای سبد پیش رفت و پاس استثنایی او به خاطر خطای بازیکنان حریف منجر به گل نشد. تنها چند ثانیه به پایان مانده بود و آملی‌ها به خوبی می‌دانستند که بیش از همه باید مقابل پری پتی بایستند تا بازی به وقت اضافه برود. این گارد آمریکایی که خیلی خوب کارش را بلد است، تا چند ثانیه مانده به پایان حمله نکرد و در نهایت با یک نفوذ استثنایی و با وجود دفاع دو بازیکن حریف توانست با استفاده از تخته توپ را وارد سبد کند؛ توپی که باز هم آن چند صدم ثانیه پایانی وارد سبد شد تا حریف هیچ وقتی برای جبران نداشته باشد.  داوران هم که نمی‌خواستند حرف و حدیثی در کار باشد، صحنه را بازبینی کردند و در نهایت ثانیه‌شمار نشان داد که شوت پری پتی به موقع وارد سبد کاله شده و این بازیکن آمریکایی برای دومین بار در سه سال اخیر در ثانیه آخر امضای خود را پای حکم قهرمانی شهرداری گرگان زده است.  

حالا گرگانی‌ها به پادشاه بسکتبال ایران با سه قهرمانی متوالی تبدیل شدند و محبوبیت پری پتی در این شهر هم آنقدر بالا رفته که شاید تا پایان دوران حرفه‌ای خود هر طور شده، در این باشگاه پرطرفدار حفظ شود.شاید این اتفاق بزرگ علاقه‌مندان به بسکتبال را به یاد مایکل جردن مى‌اندازد که دو بار توانست سه بار قهرمانى متوالى را در NBA جشن بگیرد. حالا پرى پتى در نقش مایکل جردن براى شهردارى گرگان ظاهر شده و بدون شک تک ستاره این تیم بوده است.

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید