اعلام آرای کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال/ ملی‌پوشان نقره داغ شدند

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال ایران، آرای خود درباره اتفاقات و حواشی مختلف سوپر لیگ مردان و زنان را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال پرونده‌های مختلف در خصوص حواشی مسابقات مختلف لیگ برتر، لیگ دسته اول حرفه‌ای و لیگ دسته اول ملی بسکتبال آقایان و لیگ برتر بانوان را بررسی و آرای زیر را صادر کرد:

 باشگاه شهدای بندر ماهشهر مبلغ دویست میلیون ریال جریمه نقدی.

 باشگاه پارسا نوین مشهد مبلغ دویست میلیون ریال جریمه نقدی.

 یک جلسه محرومیت از میزبانی برای باشگاه پایش پارت شاهرود و برگزاری آن در شهر ثالث.

تخلف غلام کاظمی از تیم گل‌گهر سیرجان محرز و یک جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی.

 تخلف محمدرضا فلاحت از تیم گل‌گهر سیرجان محرز و دو جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی.

 تخلف محمدرضا اسلامی سرمربی تیم صنعت مس کرمان محرز و یک جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی و دو جلسه محرومیت تعلیقی.

 تخلف محمد جمشیدی از تیم شهرداری گرگان محرز و یک جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی.

 تخلف پری پتی بازیکن شهرداری گرگان محرز و یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ ۵۰۰ دلار جریمه نقدی.

دو جلسه محرومیت قطعی تماشاگران باشگاه شهرداری گرگان از حضور در مسابقات ورزشی که یک جلسه آن مقابل تیم پالایش نفت آبادان خواهد بود و مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی.

 تخلف علی دورقی از تیم پالایش نفت آبادان محرز و یک جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی و یک جلسه محرومیت تعلیقی و مبلغ یک صد میلیون ریال جریمه نقدی.

 تخلف سعید داورپناه از تیم پالایش نفت آبادان محرز و یک جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات ورزشی و یک جلسه محرومیت تعلیقی و مبلغ یک صد میلیون ریال جریمه نقدی.

  تخلف محمد شهریان از تیم پالایش نفت آبادان محرز و دو جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ یک صد و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی.

 تخلف ارسلان کاظمی از تیم ذوب‌آهن اصفهان محرز و یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ یک صد میلیون ریال جریمه نقدی.

تخلف علیرضا مرادی از تیم نبوغ سرمایش اراک محرز و دو جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی.

تخلف محمد رضایی از تیم نبوغ سرمایش اراک محرز و دو جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی.

تخلف مونس علی‌پناه از تیم تیروژ حیات کردستان محرز و دو جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی.

تخلف کیمیا یزدیان تهرانی از تیم شهرداری گرگان محرز و دو جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی.

 تخلف سروه ضرغامیان سرمربی تیروژ حیات کردستان محرز و دو جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در مسابقات ورزشی و مبلغ ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی.

در همین راستا، کمیته انضباطی اعلام کرد جلسه مربوط به فرزاد کوهیان سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص اتفاقات بازی با آویژه صنعت پارسا مشهد به روز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶ موکول شد.

همچنین رسیدگی به حواشی بازی نوروزی صومعه‌سرا و نیروی زمینی تهران هفته آینده برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید