حسین خانی:

قلبا دوست داشتم مس بماند اما نشد

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: همه هواداران باید بدانند که کادر فنی هم تلاش خود را کرد، اما نشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرزاد حسین‌خانی پس از شکست مقابل سپاهان و سقوط به لیگ یک در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: قبل از آنکه در خصوص بازی بخواهم صحبت کنم، به دلیل سقوط تیم مس کرمان به لیگ یک از همه هواداران کرمان عذرخواهی می‌کنم. من قلباً تیم مس کرمان را دوست دارم، اما باید همه این موضوع را بدانند که من قلباً دوست داشتم تیم مس کرمان در لیگ برتر بماند و همه هواداران باید بدانند که کادر فنی هم تلاش خود را کرد، اما نشد.

وی افزود: اگر بخواهم در خصوص مس کرمان صحبت کنم باید به اولین بازی دور برگشت‌مان برگردیم. ما در اولین بازی خودمان در مرحله برگشت مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسیدیم، اما در همین نشست خبری بعد از بازی به مسئولان باشگاه مس کرمان این هشدار را دادم که در آینده روزهای بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت و بعد از آن اسیر جنگ داخلی شدیم. بعد از اتفاقات هم کسی به تیم کمک نکرد. بعد از اتفاقات ما 5 امتیاز با قعر جدول فاصله داشتیم، از همان روز بزن‌ بزن‌ها در باشگاه ما شروع شد. درواقع به‌طور کلی با توجه به اینکه 5 امتیاز با قعر جدول فاصله داشتیم، تیم را رها کردند و به تسویه حساب‌های شخصی خودشان پرداختند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان اظهار داشت: مسئولان باشگاه به‌جای اینکه تیم خودشان را تقویت کنند، به فکر دعواهای خودشان بودند.

دیدگاه تان را بنویسید