هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال شد

هاکان دمیر به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال انتخاب شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از میزان؛ کاپ جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال به کشور‌هایی که جواز حضور در این رویداد را به‌دست آورده اند، انتقال می‌یابد و در همین راستا تور کاپ جام جهانی بسکتبال که قرار است در ژاپن، اندونزی و فیلیپین برگزار شود،   بعد از ظهر پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه توسط نماینده فیبا به ایران رسید، اما با وجود نزدیک شدن به آغاز این تورنمنت بزرگ همچنان وضعیت نیمکت فنی تیم ملی بسکتبال ایران مشخص نبود تا اینکه با اظهارات امروز دبیر فدراسیون گزینه نهایی برای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جام جهانی ۲۰۲۳ را معرفی کرد.

معزی‌فر، دبیر فدراسیون بسکتبال با اعلام این موضوع که جواد داوری از سرمربی تیم ملی بسکتبال در ویژه برنامه‌ای که امروز در شبکه ورزش برگزار خواهد شد، رونمایی می‌کند در پاسخ به سواللات خبرنگاران هبر داد که مذاکرات با هاکان دمیر، مربی اهل ترکیه نهایی شده است.

هاکان دمیر در حال حاضر سرمربی تیم باشگاهی مانیسا در لیگ ترکیه است و پیش از این سابقه مربیگری در لیگ‌های سوئیس و رومانی را در کارنامه خود دارد.

باتوجه به وجود بند تمدید در قرارداد سعید ارمغانی به خاطر صعود به جام جهانی، فدراسیون بسکتبال در حال مذاکره برای جلب نظر ارمغانی است و بنابه ادعای دبیر فدراسیون احتمال دارد که ارمغانی به عنوان یکی از دستیاران کنار تیم ملی در جام جهانی حضور داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید