پیام مسی به مناسبت وداع بوسکتس با بارسا

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن پیامی برای هم تیمی سابقش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ لیونل مسی از روزهای پوشیدن پیراهن بارسلونا با بوسکتس خاطرات زیادی دارد. به همین خاطر بود که ستاره آرژانتینی به فاصله کوتاهی بعد از خداحافظی رسمی بوسکتس با بارسا پیامی خطاب به این دوست قدیمی‌اش منتشر کرد.

مسی و بوسکتس از جمله ستاره‌های دوران طلایی بارسا بودند که در کنار هم افتخارات زیادی به دست آوردند. با اینکه مسی در نهایت بارسا را ترک کرد و راهی فرانسه شد، ولی رابطه دوستانه او و بوسکتس همیشه به قوت پابرجا بود. برای مثال چندی پیش تصاویری از شام خوردن این دو در کنار هم منتشر شد تا نشان دهد صحبت‌ها درباره رفاقت صمیمی مسی و بوسکتس درست بوده است.

به همین خاطر بود که وقتی بوسکتس رسما با بارسلونا خداحافظی کرد و گفت در پایان فصل جاری بلوگرانا را ترک می‌کند لئو مسی از اولین چهره‌هایی بود که به او پیام داد.

لیونل مسی در پیامی که خطاب به بوسکتس در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد نوشت: "تو در زمین چمن همیشه شماره 5 بودی، ولی در واقعیت، چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان انسان، همیشه 10 بودی. 10 از 10. در مرحله جدید زندگی‌ات برای تو بهترین آرزوها را دارم. هم برای خودت و هم خانواده‌ات. برای همه چیز، چه در درون زمین و چه بیرون از زمین، متشکرم. ما لحظه‌های زیادی را در کنار هم سپری کردیم، لحظاتی که خیلی از آنها خوب و زیبا بود و البته بعضی لحظات سخت و پیچیده. ولی همه آن لحظات تا ابد در ذهن ما خواهد بود".

دیدگاه تان را بنویسید