بیانیه تند استقلال علیه سازمان لیگ

باشگاه استقلال موارد مطرح شده در بیانیه سازمان لیگ را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از باشگاه استقلال، سازمان لیگ فوتبال ایران، امشب در بیانیه‌ای مدعی شد انجام مسابقه پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، با موافقت مدیرعامل باشگاه استقلال صورت گرفته که ارایه توضیحاتی در همین خصوص ضروری است:

۱- بیانیه سازمان لیگ، کذب محض و فرار رو به جلو است. مسئولان سازمان لیگ که به دلیل تصمیمات عجیب و یک طرفه خود تحت فشار قرار گرفته‌اند، قصد فرافکنی دارند. لطفا مسئولیت کارهایی که کرده‌اید را گردن بگیرید.

۲- باشگاه استقلال از ابتدا به چنین تصمیم عجیبی معترض بود و این مساله را اعلام کرد. به نظر می‌رسد تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی از پیش تعیین شده بود وگرنه چه دلیلی داشت جلسه را ظهر روز پنجشنبه برگزار کنند که دیگر زمانی برای تغییر محل بازی وجود نداشته باشد؟

۳- سازمان لیگ توضیح دهد که به چه دلیل روی انجام این مسابقه در آزادی اصرار داشت؟ با وجود این که نمایندگان شورای تامین در جلسه اعلام کردند بازی در آزادی نباشد و در ورزشگاه انقلاب کرج که استادیوم معرفی شده توسط پیکان است و یا حتی شهر دیگری برگزار شود، به چه دلیل مخالفت کردید؟!

اصرار سازمان لیگ روی ورزشگاه آزادی و حضور تماشاگران به چه دلیل است؟ به جای پاسخگویی به شبهات، ابهامات و تصمیمات عجیب، توپ را به زمین دیگران می‌اندازید؟

 

۴- حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، فردا به طور کامل در خصوص مسایل اخیر، صحبت خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید