یک چهارم نهایی جام حذفیl پارس جنوبی جم۰- استقلال ۱

استقلال در جم به سختی به نیمه نهایی رسید! +عکس و ویدیوی گل

تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و استقلال در جام حذفی به مصاف هم رفتند که در پایان استقلال با یک گل به پیروزی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، تیم های پارس جنوبی جم و استقلال در جم به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه، بازی بدون گل به پایان رسید و کار به وقت های اضافه کشیده شد. در وقت های اضافه استقلال در دقیقه 97 توسط سعید مهری به گل رسید و نهایتا با همین تک گل پیروز شد و به نیمه نهایی صعود کرد.

ترکیب پارس جنوبی: روزبه سینکی، عرفان قهرمانی، امین رضایی قلعه، حمیدرضا نادری، عرفان پورافراز، همایون افتخاری، محمد صفیا، رضا بلیوند، رضا هاشمی، عیسی پرتو، میلاد سوری

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

لحظات حساس بازی

در دقیقه 14، سعید مهری موفق به گرفتن یک پنالتی برای استقلال شد اما محمد محبی نتوانست این ضربه را گل کند. در دقیقه ۲۷ شوت مهدی‌پور روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه راهی به دروازه پیدا نکرد و توپ این بازیکن با اختلافی نه‌چندان کم از کنار تیر عمودی به اوت رفت. در آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ روی یک ارسال تماشایی از سمت راست خط دفاعی استقلال، همایون افتخاری فاصله‌ای تا باز کردن دروازه حسینی نداشت اما سنگربان باتجربه استقلال ضربه سر مهاجم پارس را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۷۲ رضا میرزایی بهترین بخت استقلال در نیمه دوم را در مقابل دروازه خالی پس از دریافت توپ از جعفر سلمانی از دست داد. ضربه زمینی این بازیکن روی پاس سلمانی که سه بازیکن پارس را جا گذاشته بود، به بیرون رفت. در دقیقه ۹۶ موقعیت فوق العاده گلزنی برای آبی‌پوشان روی سانتر میرزایی به دست آمد که ضربه قیچی پیمان بابایی و در ادامه ریباند روزبه چشمی توسط روزبه سینکی مهار شد تا کار بدون‌گل دنبال شود.

در دقیقه 97 سعید مهری روی یک موقعیت نصفه و نیمه از زاویه بسته درحالی که همه منتطر پاس عرضی از سمت او بودند، دروازه سینکی را با یک ضربه دقیق پای چپ باز کرد.

گل اول استقلال توسط سعید مهری

استقلال پارس جنوبی

خوشحالی ساپینتو

استقلال پارس جنوبی

ریکاردو ساپینتو

خوشحالی ساپینتو

استقلال پارس جنوبی زبیر نیک نفس

استقلال پارس جنوبی مهدی قایدی

استقلال پارس جنوبی جعفر سلمانی

استقلال پارس جنوبی روزبه چشمی

هواداران استقلال تماشاگران استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران

استقلال

استقلال پارس جنوبی جم مهدی مهدی پور

دیدگاه تان را بنویسید