مهم ترین حواشی دربی 100 را اینجا بخوانید

مهم ترین حواشی دیدار پرسپولیس و استقلال را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حواشی مهم دیدار پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر را در ادامه این گزارش بخوانید.

*از حدود 3 ساعت بیش از سه هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند این در حالی است که بیرون از ورزشگاه ازدحام جمعیت و ترافیک برای ورود به ورزشگاه وجود داشت.

* در حالی که فقط 15 هزار بلیت برای این مسابقه به فروش رسیده بود اما صبح مسابقه بیش از 20 هزار نفر در اطراف ورزشگاه آزادی حاضر بودند.

* هواداران از مشکلات سامانه بلیت فروشی و همچنین بازار سیاه انتقاد می‌کردند و مدعی بودند قیمت بلیت‌ها در بازار سیاه به 2 میلیون تومان هم رسیده بود.

*همچنین دو پیراهن تفحص شده پرسپولیس و استقلال در مناطق شلمچه قرار است از سوی بازیکنان دو تیم گلباران شود پیراهن شماره 13 متعلق به محمد مایلی‌کهن است و پیراهن شماره 5 متعلق به شاهین بیانی است و هر دو از پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس هستند که سال‌ها در این دو باشگاه بازی کرده‌اند. پیراهن این دو پیشکسوت در مناطق شلمچه تفحص شده بود.

* برخی تماشاگران از شهرهای مختلف برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آمده‌اند این در حالی است که آنها هیچ بلیتی خریداری نکرده‌اند و پشت درهای ورزشگاه حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

عکس|فریم به فریم با دربی‌های اردیبهشتی

پرسپولیس قابل احترام است اما امیدوارم استقلال ببرد/نمی شود سر دنیا را کلاه گذاشت!

پرسپولیسی واقعی، من هستم/ دربی ۱۲ امتیاز دارد!

پرسپولیس-استقلال؛ وقت پر کشیدن توست...

*در زمانی که دروازه‌بانان استقلال مشغول گرم کردن بودند، یک هوادار این تیم به داخل زمین دوید تا با سید حسین حسینی عکس یادگاری بگیرد. بعد از این صحنه یکی از ماموران نیروی انتظامی به داخل زمین دوید تا این هوادار را از داخل چمن بیرون ببرد. بعد از این اتفاق و به دلیل برخوردی که با این هوادار شده بود، حسینی با مامور وارد شده به زمین به جر و بحث پرداخت و حتی 2 طرف همدیگر را هل دادند. در پی این موضوع، سایر بازیکنان به سرعت خود را به این صحنه رساندند تا این درگیری به جاهای باریک کشیده نشود.

در شرایطی که امیر قلعه‌نویی در 2 هفته اخیر لیگ برتر بازی پرسپولیس- ملوان و همچنین استقلال- هوادار را در ورزشگاه آزادی و تراکتور و سپاهان را در استادیوم یادگار امام تبریز تماشا کرده است، در دربی پایتخت حضور نداشت و آندرانیک تیموریان، دستیار خود در تیم ملی را به ورزشگاه آزادی فرستاد.

* وقتی که نیمکت‌نشینان پرسپولیس از مقابل هواداران استقلال عبور کردند این هواداران با پرتاب بطری آب به ورود پرسپولیسی‌ها واکنش نشان دادند.

*در این بین سایر اعضای کادر فنی دو تیم نیز همراه با سرمربی خود با هر تصمیم داور به کنار خط می‌رفتند و اعتراض خود به داوری را نشان می‌دادند که هر بار وحید کاظمی داور چهارم این بازی سعی در آرام کردن نیکمت‌های دو تیم داشت.

*ریکاردو ساپینتو که همواره با عکس‌العمل‌های خود در کنار خط جنجال‌آفرین بوده است، امروز نیز جنب و جوش بسیار فراوانی کنار خط داشت و با حرکاتی عجیب به سوی داور چهارم و کمک داور اعتراض خود نسبت به سوت‌های پیام حیدری را نشان می‌داد.

*به دلیل استحکام ضعیف طبقه دوم ورزشگاه آزادی و خطر سقوط به خاطر ازدحام زیاد تماشاگران، هواداران پرسپولیس سکوهای خود را ترک کردند. پیش از آغاز نیمه دوم بخش‌های زیادی از طبقه دوم تخلیه شد. این عده بعد از تخلیه آن بخش به سمت دیگر که پشت دروازه بود هدایت شدند.

photo_2023-04-23_10-49-33
پوستر صفحه فارسی afc برای دربی 100

 

photo_2023-04-23_10-38-03
پوستر باشگاه پرسپولیس برای دربی 100

 

photo_2023-04-23_10-35-33
پوستر باشگاه استقلال برای دربی 100

 

*

دیدگاه تان را بنویسید