پیولی: به داربی میلان فکر نمی کنم

سرمربی میلان علاقه ای به صحبت درباره دیدار احتمالی با اینتر در لیگ قهرمانان ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ میلان پس از تساوی یک بر یک در ناپل در مجموع ۲ بر یک برابر ناپولی پیروز شد و احتمالاً در دور بعد به مصاف اینتر خواهد رفت چرا که اینتر توانست با دو گل در دیدار برابر بنفیکا در دیدار رفت به برتری برسد.

میلان برای اولین‌بار از سال ۲۰۰۷ در چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. آن‌ها در هفته‌های اخیر نمایش خوبی داشتند و توانستند ناپولی را در دیدار رفت شکست دهند و به همین خاطر در دیدار برگشت به خوبی از برد در آن دیدار مراقبت کرد.

پیولی درباره موفقیت تیمش گفت: این برد به ما اعتماد به نفس واقعی می‌دهد که خودمان را باور داشته باشیم. شکست دادن ناپولی و تاتنهام به رشد میلان کمک می‌کند. ما خیلی خوشحالیم که بر چنین تیم خوبی غلبه کردیم. احساس فوق‌العاده خوبی داریم. برای بسیاری از ما این اولین باری بود که چنین مسابقه مهمی را تجربه می‌کردیم و الان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هستیم. من فکر می‌کنم برتری در بازی اول از یک جهت به ما کمک کرد و از جنبه دیگر باعث شد در دیدار برگشت ریسک زیادی نکنیم. ما تصمیم گرفتیم، با توجه به این که اوسیمن در زمین بود، کمی دفاعی‌تر بازی کنیم و به او اجازه ندهیم از فضاهای خط دفاع ما استفاده کند. فداکاری عظیمی از بازیکنانم دیدم، ما به یکدیگر اعتماد کردیم. اعتماد داشتن در یک تیم خیلی مهم است.

ناپولی که برای اولین‌بار در یک هشتم نهایی حضور داشت، بدون پیروزی در سه بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها در یک بحران کوچک قرار دارد. لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی نیز از عملکرد داور مسابقه ابراز ناراحتی کرد.

اسپالتی به خبرنگاران گفت: در دقیقه ۳۷ پنالتی ما گرفته نشد. ما با اتفاقی که در بازی اول رخ داد مجازات شدیم.

اولیویه ژیرو در نیمه اول روی حرکت فوق‌العاده رافائل لیائو، دروازه ناپولی را باز کرد. البته ژیرو یک ضربه پنالتی را قبل از این گل از دست داد. در اواخر بازی خوویچا کواراتسخلیا یک ضربه پنالتی را از دست داد تا امیدهای ناپولی از بین برود.

در ثانیه‌های پایانی اوسیمین گل خورده را پاسخ داد ولی دیر شده بود تا میلان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت صعود کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید