جی پلاس

استقلال و برگه امتحان سفیدش!

یک کارشناس حقوقی مثال جالبی در ماجرای حذف استقلال از آسیا عنوان کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در شرایطی که به نظر می رسد با پایان یافتن مهلت بارگذاری مذارک کار استقلال در آسیا را باید تمام شده دانست، وزیر ورزش و مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند تا نشان دهند هنوز مهلت باقی مانده است. این در حالی است که تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از حذف قطعی آبی ها حرف زده است.

رسول باختر درباره این تناقض در گفتار مسئولان این گونه توضیح داد: برای این که این ماجرا بهتر روشن و مشخص شود باید یک مثالی بزنم. فرض کنیم شما دانشجویی هستید که سر جلسه رفته اید و برگه امتحانی خود را بدون هیچ جوابی کاملا سفید تحویل داده اید. مسلما شما این درس را مردود می شوید، اما تا زمانی که هنوز استاد نمره ها را اعلام نکرده می توانید بگوید من هنوز نیفتاده ام! ماجرای حذف استقلال نیز به همین شکل است.

این کارشناس حقوقی ادامه داد: مهلت باشگاه استقلال برای بارگذاری مدارک به پایان رسیده است و نتوانسته در موعد مقرر مدارک لازم را ثبت کند. این مساله مدتی بعد به طور رسمی ابلاغ خواهد شد.

باختر درباره شائبه های مربوط به احتمال تبانی در دیدار استقلال و هوادار نیز گفت: کمیته اخلاق برای تصمیم گیری در موارد این چنینی نظر فنی کارشناسان را می پرسد. آنها بازی را به دقت بررسی می کنند تا متوجه شوند یک یا چند بازیکن و یا مجموعه تیم به طور مشخص کم کاری داشته اند یا نه. اگر این مساله اثبات شود حکم به تبانی می دهند.

دیدگاه تان را بنویسید