جی پلاس

ضربه سخت حکیمی به همسر سابقش؛ دارایی اشرف به نام مادرش!

هبه ابوک هنگام طلاق از مدافع مراکشی متوجه شد هیچ اموالی به او نخواهد رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: هبه ابوک پس از اینکه شایعه جدایی اش از اشرف حکیمی تایید شد خیلی خوش شانس نبوده است. بازیگر اسپانیایی پس از شکایت یک زن ۲۴ ساله از اشرف به خاطر تجاوز تصمیم به طلاق گرفت. هنگامی که او به همراه دو فرزندش به دوبی سفر کرده بود حکیمی این زن ۲۴ ساله را به خانه اش دعوت کرد. 

ابوک با درخواست طلاق طبق قانون می توانست صاحب نیمی از اموال و سرمایه اشرف شود اما زمانی که واقعیت را درباره دارایی های بازیکن پاری‌سن ژرمن فهمید ضربه سختی به او وارد شد. 

در حالی که اشرف در لیگ یک فرانسه جزو بازیکنانی است که بالاترین دستمزد را می گیرد و باشگاه پاری‌سن ژرمن ماهیانه به او بیش از یک میلیون یورو می دهد هیچ ملکی به نامش نیست. 

بازیگر اسپانیایی و وکلایش به دادگاه رفتند تا بدانند پس از طلاق چه مقدار دارایی به هبوک می رسد اما قاضی اعلام کرد اموالی وجود ندارد. دلیلش آن است حکیمی قبلا تمام املاکش را به نام مادرش سند زده است و هیچ پولی هم در حسابش نیست. 

پس از این ضربه سخت وکلای هبوک در تلاش هستند تا دو فرزند بازیگر اسپانیایی که حاصل ازدواج با اشرف هستند به خوبی نیازهایشان پوشش داده شود. این موضوع را نباید فراموش کرد که هبوک یک بازیگر معروف است به خصوص در اسپانیا. 

دیدگاه تان را بنویسید