واکنش لواندوفسکی به بازگشت مسی؛ باورنکردنی است

مهاجم تیم فوتبال بارسلونا ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی به جمع کاتالان‌ها بازگردد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از ورزش سه؛ روبرت لواندوفسکی در تابستان سال گذشته از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست و هرچند در ماه های اخیر افت کرده ولی همچنان بهترین گلزن بارسلونا و لالیگاست. این روزها شایعات بازگشت مسی به بارسلونا داغ دنبال می‌شود و ستاره لهستانی نیز امیدوار است که این اتفاق رخ بدهد و او و مسی هم‌تیمی شوند.

لواندوفسکی در این رابطه گفت: «مسی متعلق به بارسلوناست و بازگشت او اتفاقی باورنکردنی خواهد بود. همه می‌دانیم که بارسلونا خانه او است ولی نمی‌دانم در نهایت مسی برمی‌گردد یا خیر. به شخصه امیدوارم فصل بعد در بارسا کنار هم بازی کنیم.»

لوا در مورد وضعیت بارسلونا در لالیگا هم گفت: «بارسلونا چند سالی است که قهرمان لالیگا نشده ولی الان شرایط بسیار خوبی در جدول داریم. 13 امتیاز از رئال پیش هستیم و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شویم؛ با این حال نباید به این فاصله بسنده کرد و در 10 هفته باقی مانده باید بجنگیم و بازی‌ها را ببریم. من و هم‌تیمی‌هایم سخت تلاش می‌کنیم تا بارسا به موفقیت برسد. دوست دارم گل‌های بیشتری بزنم و هواداران را شاد کنم. هواداران همیشه دوست دارند ما گل‌های زیادی بزنیم و مطمئنم که در حمله می‌توانیم بهتر کار کنیم.»

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید