غلامی: درباره استقلال بیشتر بحث «میلی» پیش آمد تا ملی!/ رضاوند: فتح الله زاده پیش ما یک چیز می گوید و در جای دیگر چیز دیگر!

بازیکنان استقلال پس از برتری مقابل آلومینیوم اراک به انتقاد از مدیریت باشگاه پرداختند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آرش رضاوند بعد از برد یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی جذابی بود و هم هواداران ما و هم هواداران حریف لذت بردند و مثل هفته‌های قبل توانستیم خوب بازی کنیم و برنده شویم. 

وی در مورد اینکه دو شوت در دو مسابقه به تیرک دروازه زده گفت: شانس من است که توپ به تیرک می‌خورد؛ ان شالله در بازی‌های بعد گل شود.

بازیکن استقلال در مورد شرایط مالی باشگاه گفت: شرایط ما که خوب نیست؛ همه دیدند و می‌دانند چه آشفتگی در باشگاه ما هست. فقط ما و هواداران هستیم و کسی از ما حمایت نمی‌کند. چه برنده شویم و چه نشویم حمایتی از سوی باشگاه نمی‌شویم که به قول معروف بخواهند انگیزه‌ای بدهند یا پاداش بدهند. هیچ اتفاقی نمی‌افتد. 28 اردیبهشت آخرین بازی لیگ است، اما ما فقط 40 درصد پول گرفتیم. چطوری باید بقیه پول‌مان را بگیریم؟ در این شرایطی که همه اجناس هر روز بالاتر می‌رود. شرایط برای ما سخت شده و 3-4 ماه است خودم دریافتی نداشتم و بازیکنان دیگر هم همینطور. بازیکنان جوان‌تر هستند که در خرج پول توجیبی‌شان هم ماندند. ما در تهران با خانواده زندگی می‌کنیم، اما جوانان شهرستانی داریم که دریافتی ندارند.

وی در مورد اینکه مدیریت باشگاه با تیم صحبت کرده‌اند، گفت: توقع داشتیم بعد از این جریانات مدیریت کنار ما باشد و با ما باشد و حرفی بزنند. بگویند درست می‌کنیم عیبی ندارد. 

رضاوند در مورد اینکه مدیریت باشگاه می‌گوید 70 درصد پرداختی داشته است، گفت: اصلاً اینجوری نیست؛ خودشان وقتی با ما هستند می‌گویند 40 درصد! شرایط قراردادها طوری است که باشگاه باید سقفی را رعایت کند. اینکه فتح‌الله‌زاده می‌گوید آپشن قرارداد بازیکن درست است. بحث ما این نیست که آپشن بازی کردن را بگیریم، اما آپشن‌هایی بوده که در قرارداد بوده و باید با قراردادها پرداخت می‌‌شده است. آن را حساب نمی‌کنند و می‌گویند بازیکن 60 درصد پول گرفته در حالی که اینها آپشن نیست در قرارداد بوده است. در باشگاه‌های دیگر هم چنین چیزهایی هست. فتح‌الله‌زاده آنها را حساب نمی‌کند و داخل آپشن می‌برد و می‌گوید شما فلان مقدار پول گرفته‌اید. در صورتیکه خودش در جمع ما بازیکنان بود می‌گفت اینقدر دریافتی داشتید ولی در جمع دیگر حرف دیگری می‌زند!

وی افزود: 5 بازی دیگر باقی مانده و از اوخواهش داریم که کمک کند. دربی هم پیش رو داریم. آسیا را از دست دادیم. من با فولاد در آسیا بودم کلاس یک بازیکن بازی در آسیا است. زندگی اش تغییر می کند. فرشید اسماعیلی رفیق خودم است او در یک دوره در لیگ قهرمانان خوب کار کرد و به تیم العربی رفت شرایطش خوب بود. بازیکنان استقلال و پرسپولیس باید در آسیا باشند. این یک ویترین است. یعنی چه عیبی ندارد که حالا حذف شدیم؟ سوال از وزیر دارم.

وی در مورد اینکه وزیر گفته نمی‌گذاریم استقلال حذف شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم حذف نشویم چه جوری باید پول مان را بگیریم؟! تلاش می کنیم مچ پایم ورم کرد نمی گویم اول بخاطر تماشاگر ان و منت بگذارم اول بخاطر خودم دوست دارم تیم قهرمان شود  ولی ما کارمان را انجام میدهیم توقع حمایت داریم. یک کلام حمایت نمی کنند. سوال دارم چطور ی باید یکماه مانده به پایان مسابقات 60 درصد پولمان را بگیریم؟!

غلامی: سلسله مراتب در تیم ما معنی ندارد

عارف غلامی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم هر چقدر جلوتر می‌رویم تیم‌مان آماده‌تر می‌شود و جایگاه دوم را حفظ می‌کند، ولی مشکلات ما بیشتر از قبل شده است. در نیم‌فصل هشت امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم که با تلاش کادر فنی و بازیکنان آن را جبران کردیم. یکسری از دوستان و مسئولان نه تنها دنبال کمک کردن نیستند، بلکه دنبال فاصله انداختن بین بازیکنان و بقیه هستند.

«هیچ تلاش و اراده‌ای برای حل مشکلات ندیدیم.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: پس از صحبت‌هایی که هفته گذشته انجام دادیم هیچ اتفاق مثبتی نیفتاد و برعکس اتفاقات منفی افتاد. حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه‌ای با حضور مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه شرکت کرد و یکسری از موضوعات مشخص شد. هیچ اتفاق مثبتی که به سود تیم باشد و بدانیم گروه مدیریتی پشت ما قرار دارد، ندیدیم. ما فقط خودمان هستیم و خودمان. با بالاترین مسئولان این کشور از طریق مصاحبه‌ها پیغام دادیم، ولی اتفاقی نیفتاد. باید بحث موضوع ملی را به ما توضیح دهند، چون درباره استقلال بیشتر بحث «میلی» پیش آمد تا ملی! برای تیم‌های دیگر چنین اتفاقاتی افتاد و به درستی هم اقدام شد و خوشحال شدیم به تیم‌های دولتی کمک شد. بیشتر کمک‌ها به همین مردم و هواداران است و باید به استقلال هم کمک می‌شد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که برای مشکلات با چه کسی صحبت می‌کنند، گفت: سلسله مراتب در تیم ما معنی ندارد، چون به هر کسی که مسئول است و فلان موضوع را انتقال می‌دهیم، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. ما ابتدا با سرمربی، سرپرست، مدیر اجرایی صحبت کردیم و سپس هفته گذشته از آقای مخبر، وزیر ورزش و جوانان و ... کمک خواستیم، ولی انگار نه انگار استقلال است. ما تا چه زمانی باید ضربه مدیرانی را بخوریم که هیچ تخصصی ندارند؟ برنامه یک ساعته برگزار کردند و خیلی از موضوعات برای مردم مشخص شد، در صورتی که ما شب و روز با این مدیران رو در رو هستیم!

غلامی در مورد اینکه با این شرایط ممکن است ریکاردو ساپینتو از استقلال برود، خاطر نشان کرد: قول می‌دهم با توجه به حس و انگیزه‌ای که بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد، موضوعی نیست که تمرین نکنیم و اتفاق بدی بیفتد. تا روز آخر برای هدف‌مان می‌جنگیم، ولی حق‌مان را می‌خواهیم. مسئول ما چه کسی است و باید با چه کسی صحبت کنیم؟ کسی را که خودش را به خواب زده است، نمی‌توان بیدار کرد. دیگر واقعاً کلمه امید برای حل مشکلات ما مُرده است، امید ما فقط به خودمان و کادر فنی است تا آخر فصل به نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

دیدگاه تان را بنویسید