امیدواری آندو برای طلسم شکنی ایران در جام ملت های آسیا

آندرانیک تیموریان ابراز امیدواری کرد که ایران در جام ملت های آسیا طلسم شکنی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آندرانیک تیموریان پس از برتری ۲ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل کنیا، اظهار داشت: ابتدا از همه هوادارانی که به ورزشگاه آزادی آمدند و بازیکنان تیم ملی را تنها نگذاشتند، تشکر می‌کنم. تیم ملی در نیمه اول بازی با کنیا به دلیل بازی با روسیه شرایط چندان مطلوبی نداشت اما خدا را شکر در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم و توانستیم برنده باشیم.

وی درمورد آینده تیم ملی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی، گفت: با تدابیر کادرفنی و فدراسیون فوتبال امیدوارم آینده تیم ملی به سمت و سوی خوبی برود و بتوانیم طلسم چندین ساله را در جام ملت‌ها بشکنیم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران درخصوص اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند ورود او به کادرفنی سبب اتفاقات مثبتی برای این تیم خواهد شد، توضیح داد: من هم مثل سایر بازیکنان تیم ملی که چندین سال برای این ممکلت بازی کرده‌اند افتخار می‌کنم دوره مربیگری ام را در تیم ملی استارت زدم و خیلی به این موضوع افتخار می‌کنم. امیدوارم بتوانم از لحاظ اخلاقی و ورزشی به تیم ملی کمک‌ کنم. هر کمکی بتوانم به بچه‌های ایران زمین کنم در خدمت هستم.

تیموریان درمورد رابطه خوبش با بازیکنان تیم ملی، پاسخ داد: فضای تیم ملی خیلی مسالمت‌آمیز و دوستانه است. در شرایط تمرینی خیلی با هم دوست هستیم اما در روز بازی همه بازیکنان برای گرفتن نتیجه بهتر باید تمرکز کافی و وافی داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید