ساری: مورینیو جانور است!

سرمربی تیم فوتبال لاتزیو همتایش در رم را یک جانور رسانه ای توصیف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ روز یکشنبه در سری آ و در دربی دلاکاپیتاله، با یک گل همشهری خود رم را شکست داد و در رده دوم جدول صعود کرد. این دیدار پر تنش، درگیری های لفظی میان مورینیو و کلودیو لوتیتو مالک لاتزیو همراه بود که واکنش های گسترده ای را به دنبال داشت.

از ساری، سرمربی لاتزیو در مورد رابطه اش با ژوزه مورینیو، سرمربی رم پرسیده شد که او این گونه پاسخ داده است: مورینیو یک جانور رسانه ای است که در این زمینه، مرد شماره یک محسوب می شود. او خیلی دنبال جلب توجه است و سعی می کند داستان درست کند و می خواهد شما را به داستان های خاصی بکشاند، اما من نمی‌خواهم خودم را درگیر این ماجراها کنم.

ساری ادامه داد: من این مسائل را به مورینیو می سپارم و وارد نمی شوم. من خوش شانس هستم که شخصاً با وی آشنا شدم، او فرد بسیار خوبی است. مورینیو کار خود را به خوبی انجام می دهد.

سرمربی لاتزیو اظهار داشت: ما در تلاش هستیم تا به یک تیم برتر تبدیل شویم، اما راه طولانی است. ما امتیازهای زیادی را از دست دادیم و البته در اروپا خوب عمل نکردیم.

ساری ادامه داد: من در لاتزیو خوشحالم و با رئیس باشگاه نیز رابطه خوبی دارم، اما از زمانی که سناتور شده است او را زیاد نمی بینم. من ۱۱ ماه پیش قرارداد خود را تمدید کردم، بنابراین فکر نمی‌کنم این موضوعی باشد که اکنون نیازی به گفت‌وگو داشته باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید