مورینیو: قضاوت این داور جنتلمن شانس ما بود!

سرمربی رم پس از شکست خانگی به انتقاد از عملکرد داور پرداخت و شاگردانش را تحسین کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شرایط در لیگ اروپا برای رم خوب پیش نرفت و آنها مقابل سالزبورگ شکست خوردند. مورینیو در نشست خبری پس از بازی گفت:  فوتبال همین است، این چیزی است که باید در این موقعیت‌ها گفت. ما باید گل بزنیم. امکان نداشت چنین اتفاقی رخ دهد اما رخ داد. من فکر می‌کنم ما روی بازی تسلط داشتیم. کنترل بازی همیشه در دست ما بود و این برای ما بسیار مهم و آرامش‌بخش بود.

او درباره دلیل شکست تیمش در این بازی اظهار داشت: ما چند موقعیت باورنکردنی را از دست دادیم و پنالتی واضحی در نیمه اول به سود ما اعلام نشد. بدشانس بودیم که داور بازی ما عوض شد و این جنتلمن قضاوت این دیدار را برعهده گرفت. دریافت گل در دقایق پایانی واقعا ناعادلانه بود.

اشاره مورینیو به این موضوع بود که در ابتدا قرار بود گلن نیبرگ از سوئد داور این بازی باشد اما چون نشانه‌های سرماخوردگی داشت، به ناچار در لحظات پایانی تصمیم گرفته شده که دنیس هیگلر از دانمارک در این دیدار سوت بزند. 

سرمربی رم با اشاره به مشکل تیمش در زدن ضربات پایانی اضافه کرد: ما باید توپ را در دروازه قرار دهیم. وقتی این کار را نمی‌کنیم، پس باید این ریسک شکست را بپذیرم. این مشکل جدی ما است. ما می‌دانیم که هستیم و محدودیت‌هایمان چیست اما وقتی تیمم با تمام وجود تلاش می‌کند، دیگر نمی‌توانم حتی یک کلمه منفی به کار ببرم.

 

دیدگاه تان را بنویسید