منصوریان: مشکلات حل نشود همین آش است و همین کاسه!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هیچ‌کس قرار نیست از بیرون به فولاد و هوادارانش کمک کند و کل رختکن و بازیکنانی که از لیست بیرون بودند قرار است تا پایان فصل همراه ما باشند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا منصوریان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: صحبت‌هایم را در دو بخش شروع می‌کنم. در رختکن نزدیک 20 تا 30 دقیقه برای بچه‌ها صحبت کردم. هیچ کسی جز خودمان نمی‌تواند به ما کمک کند و  قرار نیست کسی از بیرون بیاید و با ریختن پودری باعث شود شکل تیم درست شود. تیم ما در قسمت روحی و روانی آسیب خورده است و سینوس‌وار کار می‌کند و هنوز نقطه آسیب رفع نشده است. متأسفانه اطمینان بازی از بازیکنان ما دور شده است. تمام سعی و تلاش من این است که بچه‌ها باور کنند فوتبالیست‌های خوبی هستند. هیچ‌کس قرار نیست از بیرون به فولاد و هوادارانش کمک کند و کل رختکن و بازیکنانی که از لیست بیرون بودند قرار است تا پایان فصل همراه ما باشند. در برخی نقاط دچار مشکل هستیم و نابالانسی تیم نیز به آن اضافه می‌شود.

وی افزود: دفاع‌های بسیار سرحال و ستبری داریم، اما بسیار بچه سال و جوان هستند و بازی کردن آنها یک جاهایی تبعات دارد، اما کل تیم باید به هم کمک کنند. هوادار ما خیلی قابل احترام است و امروز جو استادیوم خیلی خوب بود و انرژی خیلی مثبت. اصلاً از موقعیت و شانس‌هایی که استقلال به ما داد نتوانستیم استفاده کنیم. شیرین‌ترین موقعیت، موقعیتی بود که اشکان فشار گذاشت و توپ را گرفتیم و به راحتی مانند بازی گل کوچک می‌توانستیم با گل به رختکن برویم، اتفاقی که جریان بازی را عوض می‌کرد و به پلن B می‌رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خاطر نشان کرد: روی ضربه سعید واسعی می‌توانستیم گل دوم را در نیمه نخست بزنیم. نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و شناخت خوبی از استقلال داشتیم. بیشتر بازیکنان استقلال روی هنر فردی کار را جلو می‌برند و ما همه را مارک کرده بودیم و من تو من. در نیمه دوم اساساً به بچه‌ها گفتم اگر اشتباه فردی بکنیم ممکن است آسیب ببینیم. در مجموع از اشتباهات استقلال استفاده نکردیم، اما استقلال از اشتباهات 50 درصدی ما استفاده کرد و دو گل زد. به بچه‌ها گفتم سر خود را از این بازی پایین نیندازند، چرا که چند روز دیگر با تیم امیر قلعه‌نویی در جام حذفی بازی داریم.

منصوریان در واکنش به اعلام خبر حضور قلعه‌نویی در تیم ملی از سوی خبرنگاران گفت: به قلعه‌نویی استاد و مربی عزیزم تبریک می‌گویم و به فدراسیون فوتبال به خاطر اعتماد به مربی ایرانی جدا از کار زشت آنها که از مربیان ایرانی برنامه خواستند، تبریک می‌گویم. فدراسیون ما از فوتبال روز دنیا خیلی فاصله دارد و امروز دیگر از مربیان برنامه نمی‌خواهند و مربیان در رنکینگ هستند. خیلی خنده است که از هفت هشت مربی برنامه خواستند. آلمان، ژاپن و قطر مگر این کار را کردند؟! ما در خیلی از بخش‌های فوتبال در حال سرپایینی رفتن هستیم. با همه احترام به همکارانم به خصوص حسین فرکی استاد عزیزم و مربیان جوان، فکر می‌کنم از این مربیان برنامه خواستند تا وقفه‌ای ایجاد کنند تا قلعه‌نویی نشود و ببینید سانچس اوکی می‌دهد یا نه. همیشه در این شش و بش‌ها هستیم و پتکی در فدراسیون هست که انقدر پهنای  آن بزرگ است که همه مربیان را می‌تواند با یک ضربه به زمین پرچ کند. انتخاب قلعه‌نویی انتخاب بسیار خوبی بود و به دوست، برادر و همبازی عزیزم در تیم ملی و استقلال و سرمربی عزیزم تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به کار سخت این تیم مقابل گل‌گهر در جام حذفی گفت: اگر با همین روال بخواهیم به مصاف گل‌گهر برویم و اشتباهات خود را رفع نکنیم، آش همین آش است و کاسه همین کاسه.

 

دیدگاه تان را بنویسید