پیروزی پرگل بایرن مونیخ مقابل آگزبورگ

شاگردان یولیان ناگلسمان هفته بیست‌و‌چهارم بوندس‌لیگا را با یک برد پرگل برابر رقیب همشهری پشت سر گذاشتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه مسابقات هفته بیست‌و‌چهارم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) از ساعت 18 به وقت تهران، 4 بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ در دربی باواریا بر رقیب همشهری تیم آگزبورگ را با نتیجه 5 بر 3 شکست داد و صدرنشینی‌اش در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا را برای یک هفته دیگر تمدید کرد.

شاگردان یولیان ناگلسمان در حالی این بازی را بردند که در همان ابتدای کار و در دقیقه دوم دروازه‌شان توسط مرگیم بریشا باز شد. آنها اما گل خورده را با چهار گل پاسخ دادند که این گل‌ها به ترتیب توسط ژوائو کانسلو در دقیقه 15، بنجامین پاوار در دقایق 19 و 35 و لروی سانه در دقیقه 45 به ثمر رسید. آگزبورگ با گلزنی مجدد بریشا در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی اختلاف را به دو گل کاهش داد اما آلفونسو دیسوس مدافع کانادایی بایرن در دقیقه 74 پنجمین گل این تیم را زد و اختلاف را دوباره افزایش داد. این آخرین گل بازی نبود چرا که در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده آگزبورگ توسط اروین کاردوبا به گل رسید تا از سنگینی شکست کم کند.

بایرن مونیخ با کسب پانزدهمین پیروزی‌اش در این فصل 52 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به بوروسیا دورتموند، با 3 امتیاز بیشتر نسبت به زردپوشان وستفالن، صدر جدول را حفظ کرد.

در سه بازی دیگر لایپزیگ 3 بر صفر مونشن‌گلادباخ را از پیش رو برداشت، نبرد هرتا و ماینتس در برلین یک - یک مساوی به پایان رسید و اینتراخت در فرانکفورت مقابل اشتوتگارت به تساوی یک - یک بسنده کرد.

دومین روز از هفته بیست‌و‌چهارم بوندس‌لیگا با یک بازی دیگر از ساعت 21 به وقت تهران به پایان می‌رسد که در آن دورتموند در دربی منطقه روهر میهمان شالکه خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید