خط و نشان طارمی برای اینتر

مهاجم ایرانی پورتو ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند با حمایت هواداران اینتر را در لیگ قهرمانان شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پورتو در هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ پرتغال در ورزشگاه خانگی خود از استوریل پذیرایی و به سختی و با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست پیدا کرد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این بازی نیمکت نشین بود. او در دقیقه ۶۹ و در حالیکه بازی با تساوی دو بر دو دنبال می شد وارد میدان شد. طارمی در دقیقه ۷۲ روی فرار سریع و تیز هوشی خود توانست یک پنالتی بگیرد و خودش پشت آن توپ قرار گرفت و با ضربه ای مطمئن آن را تبدیل به گل کرد تا پورتو در ورزشگاه خانگی اش سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

طارمی بعد از این دیدار گفت: بازی خوب و در عین حال سختی داشتیم. بعضی وقت ها در این دیدار ما اشتباهاتی داشتیم ولی در اکثر زمان های بازی تیم برتر میدان بودیم و به چیزی که می خواستیم رسیدیم و مستحق پیروزی بودیم. قبل از اینکه من وارد بازی شوم، استوریل چند موقعیت ایجاد کرد اما ما می‌دانستیم که به مرور بهتر خواهیم شد و دیدید که چندین موقعیت گل ایجاد کردیم و به برتری رسیدیم. 

او در بخش دیگری از صحبت های خود نیز گفت: ما همیشه نمی‌توانیم همه چیز را کنترل کنیم و 90 دقیقه بر توپ و میدان مسلط باشیم. فکر می‌کنم پیروزی مهمترین موضوع برای ما بود و خوشبختانه 3 امتیاز را کسب کردیم. حالا بازی مهمی در پیش داریم و باید حمایت همه هواداران را داشته باشم تا اینتر را در لیگ قهرمانان شکست دهیم.

پورتو با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۵۷ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند. بنفیکا با یک بازی کمتر و ۶۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید