دشان: بی‌عقل بودم اگر به بنزما بازی می‌دادم

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه سرانجام به خداحافظی کریم بنزما از بازی های ملی واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرانسویها در جام جهانی 2022 امید زیادی به درخشش کریم بنزما باتوجه به انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن جهان در همین سال داشتند اما این بازیکن قبل از آغاز جام جهانی مصدوم شد و در نهایت هم در فهرست تیم ملی فوتبال فرانسه برای این رقابت ها قرار نگرفت.

بنزما قبل از بازی نیمه نهایی فرانسه برابر مراکش به شرایط بازی رسید با این حال دیدیه دشان تصمیم گرفت که او را به فهرست برنگرداند این درحالی است که فهرست فرانسه یک جای خالی داشت و دیدیه دشان هیچ بازیکنی را جایگزین بنزما نکرده بود.

سرانجام بنزما تصمیم گرفت که از بازی های ملی خداحافظی کند بدون اینکه هیچ توضیحی در این زمینه بدهد تا ثابت شود که او با دیدیه دشان مشکل دارد.

دشان که قراردادش را با تیم ملی  فوتبال فرانسه تا سال 2026 تمدید کرده است درباره خداحافظی بنزما از بازی های ملی توضیح داد و سکوت خود را شکست .

او گفت: من وقتی از خواب بیدار شدم دیدم که بنزما چنین تصمیمی را گرفته است.به هر حال این تصمیم او بود و قبل از آن با من مشورت نکرد. به هر حال من بنزما را درک کردم و به تصمیم او احترام گذاشتم.

دشان درباره این سوال که چرا بنزما را برای دیدار برابر مراکش در فهرست قرار نداد، اینگونه پاسخ داد: آیا عاقلانه است بازیکنی را که همه بازی‌های را از دست داده به یکباره به فهرست برگرداند. خود کریم بنزما به من خبر داد که آماده بازی نیست. عده ای نوشتند که بازیکنان فرانسه موافق بازگشت بنزما نیستند که این خبر صحت نداشت. نمی دانم چه کسانی چنین خبرهایی را منتشر می کنند.

دشان در پایان از ارتباط خود با بنزما بعد از جام جهانی 2022 سخن به میان آورد و گفت: ما گفت و گویی طولانی با هم داشیم. بنزما اصرار به تصمیم  خود برای خداحافظی از بازی‌های ملی داشت و هیچ دلیلی هم برای آن ارائه نداد.

 

دیدگاه تان را بنویسید