افشاگری جدید درباره رکب دشان به بنزما

مدیر برنامه‌های کریم بنزما مدعی شد که این ستاره فرانسوی می‌توانسته در مراحل حذفی جام جهانی 2022 به میدان برود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکی از بازیکنانی که هواداران فوتبال به دنبال نمایش او در جام جهانی 2022 بودند، کریم بنزما بود اما این ستاره فرانسوی رئال مادری پیش از جام جهانی دچار مصدومیت شد تا قطر را ترک کند و برای طی مراحل درمانش به مادرید برود. با این وجود، حالا مدیربرنامه‌های بنزما مدارکی را منتشر کرده که نشان می‌دهد ستاره فرانسوی مشکلی برای بازی در مراحل حذفی جام جهانی قطر نداشته.

ورزش 3 درباره این موضوع نوشته است: بنزما در آستانه شروع جام جهانی 2022 به دلیل مصدومیت دوحه را ترک کرد و راهی مادرید شد تا فرصت حضور در این رقابت‌ها را از دست بدهد. 

این در حالی بود که او پس از تنها سه روز درمان به تعطیلات رفت و پس از آن نیز در دیداری دوستانه در ترکیب رئال مادرید بدون هیچ مشکلی به میدان رفت تا مشخص شود که مصدومیتش چندان جدی نبوده است. 

این موضوع باعث شد که بسیاری از رسانه‌ها از درگیری جدی او با دشان خبر بدهند و مدعی شوند که این مربی فرانسوی از این که بنزما در مراسم توپ طلا از او تشکر نکرده آزرده خاطر شده و در نهایت با فشار چند بازیکن بزرگ او را کنار گذاشته است. 

بنزما نیز به حدی از این موضوع عصبانی بود که حاضر نشد پیشنهاد فدراسیون فوتبال فرانسه و حتی اصرار امانوئل مکرون را بپذیرد و برای بازی فینال راهی دوحه شود، فینالی که با شکست این تیم برابر آرژانتین به پایان رسید. 

حالا کریم جزیری، مدیر برنامه بنزما، اسنادی را در توییترش منتشر کرده که نشان می‌دهد این مهاجم رئال می‌توانست از بازی مرحله یک هشتم برای فرانسه به میدان برود و نیازی نبود اردوی این تیم را ترک کند. 

او ویدئوی را به اشتراک گذاشته که شامل تصاویر مصدومیت بنزما پس از انجام چند آزمایش در قطر است که در نهایت باعث ترک این کشور توسط او شد. 

جزیری در این باره نوشت:« من این تصاویر را منتشر کردم اما پیش از آن با سه متخصص مشورت کردم که تایید کردند بنزما می‌توانست برای مرحله یک هشتم آماده باشد یا حداقل روی نیمکت بنشیند! چرا از او خواستید به این زودی اردو را ترک کند؟»

به نظر می‌رسد که جدال بین بنزما و دشان قرار نیست به این زودی به پایان برسد و این ستاره فرانسوی عزم راسخی دارد تا نشان دهد که اشتباه و خودخواهی سرمربی تیم ملی کشورش به ضرر او و این تیم تمام شده است.

دیدگاه تان را بنویسید