پوگبا تخلف کرد و اخراج شد

سرمربی یوونتوس درباره دلیل اخراج ستاره فرانسوی تیمش توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در بازی رفت دور یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا یوونتوس و فرایبورگ به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر یوونتوس همراه بود. آنخل دی‌ماریا گل نجاتبخش یوونتوس در این بازی را در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند تا این تیم پیروز این دیدار باشد.

بانوی پیر در این رقابت خوش‌شانس بود؛ چرا که در دقیقه ۶۲، گل فرایبورگ توسط VAR مردود اعلام شد تا یوونتوس برنده این رقابت باشد.

پیش از این دیدار پل پوگبا از فهرست نفرات یووه خط خورد و به او گفته شد بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل فرایبورگ را از خانه تماشا کند. ماسیمیلیانو آلگری توضیح داد که چرا ستاره خط میانی را از تیم خود حذف کرده است.

آلگری به اسکای‌اسپورت گفت: دلیل خط‌خوردن او ساده است. او دیشب برای جلسه فنی تیم دیر آمد و تاخیر داشت. به احترام تیم درست بود که او را به خانه بفرستیم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم که نام او را از این دیدار خط بزنیم.

پل پوگبا به دلیل عمل جراحی روی زانویش که به دلیل آسیب‌دیدگی مینیسک زانو انجام داده بود، مجبور شد ماه‌ها از فوتبال دور باشد. او آخرین بازی خود را قبل از مصدومیت در ماه آوریل ۲۰۲۲ انجام داد و مجبور شد در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که تیم ملی فرانسه به فینال راه یافت، به دلیل مصدومیت حضور نداشته باشد.

انتظار می‌رود که پوگبا روز جمعه به تمرینات تیم بازگردد. یوونتوس تورین که در ماه ژانویه ۱۵ امتیاز خود را از سوی دادگاه ورزشی ایتالیا به دلیل تقلب در حسابداری از دست داد، یکشنبه در لیگ با سامپدوریا دیدار خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید