پوگبا بالاخره به فوتبال برمی‌گردد؟

هافبک فرانسوی یوونتوس بعد از نزدیک به یک سال می‌تواند تیمش را در داربی تورین همراهی کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پل پوگبا در نقل و انتقالات تابستانی فصل قبل از منچستر یونایتد جدا و راهی یوونتوس شد. این هافبک فرانسوی‌ بلافاصله به دلیل مصدومیت زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت. پوگبا ابتدا تصمیم داشت زانوی راست خود را عمل نکند اما این کار باعث بدتر شدن مصدومیت او شد و در نهایت جام جهانی را از دست داد.

پوگبا در این فصل به دلیل مصدومیت حتی یک بازی برای "بانوی پیر" انجام نداده است. این در حالی است که قرارداد این هافبک با باشگاه ایتالیایی تا ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد. پل پوگبا این شانس را دارد که  بعد از ۳۱۵ روز بالاخره برای تیمش به میدان برود. 

یوونتوس فردا سه‌شنبه در داربی شهر تورین به مصاف تورینو خواهد رفت و پل پوگبا بعد از نزدیک به یک سال می تواند در این دیدار بالاخره پا به توپ شود و برای تیمش بازی کند. البته به نظر می رسد او در ترکیب اولیه تیمش نباشد ولی در ادامه احتمالا به زمین خواهد رفت.

پوگبا در دوره نخست حضورش در یوونتوس عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و در نقش یک فوق ستاره ظاهر شد اما در بازگشت به منچستر یونایتد نتوانست انتظارات را برآورده کند و آسیب دیدگی‌های پیاپی او هواداران یونایتد را ناامید و عصبی کرد. باید دید او در بازگشت به یوونتوس چه عملکردی به نمایش خواهد گذاشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید