خبردار ساکت الهامی به احترام سپاهان

سرمربی تیم فوتبال هوادار پس از باخت به سپاهان بدون هیچ بهانه ای حریف را شایسته پیروزی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ساکت الهامی پس از شکست 3-1 تیمش برابر سپاهان در نشست خبری حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: قبل از هر چیز بابت غیبت در کنفرانس دیروز عذرخواهی می‌‌کنم؛ زمان تمرین ما طوری بود که با زمان کنفرانس تداخل داشت. یک تشکر ویژه هم از مجموعه خوب سپاهان بابت میهمانی‌نوازی‌شان و تیم خوب ذوب آهن و مسئولان این تیم و آقای تارتار دارم که دیروز کمال همکاری را با ما داشتند و زمین خودشان را در اختیار ما گذاشتند.

او سپس در خصوص بازی گفت: به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم. آنها در بیست دقیقه اول فوق‌العاده بازی کردند و می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بزنند و حق‌شان بود. بعد از دقیقه ۳۰ بازی متعادل شد. در نیمه دوم خیلی خوب شروع کردیم و بازی پایاپای بود و توانستیم گل بزنیم و سپاهان باز هم در غافلگیری یک گل به ما زد. فکر می‌کنم که حق سپاهان برد بود و به این تیم تبریک می‌گویم.

الهامی با اشاره به قضاوت داور مسابقه گفت: از گروه داوری تشکر می‌کنم که دو پنالتی گرفت و فوق‌العاده داوری کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. بچه‌های ما هم بد بازی نکردند و انشاالله که در ادامه راه بتوانیم شرایط‌مان را بهتر کنیم و جایگاه بهتری را کسب کنیم. باز هم به تیم خوب سپاهان و مجموعه آنها، آقای ساکت، آقای فتاحی، بازیکنان، کادرفنی و مربی بسیار فهیم آنها، آقای مورایس، تبریک می‌گویم.

الهامی در پاسخ به اینکه غیبت هفت بازیکن هوادار، چقدر به این تیم ضرر زد، عنوان کرد: سپاهان هم امروز دو سه بازیکن خوبش را نداشت. من به این مسائل اعتقادی ندارم. اگر تیم بخواهد بازی کند و شرایط متعارفی داشته باشد، تفاوتی ندارد. هر چند اگر بودند شاید دست ما بازتر بود اما این برد خوب سپاهان را زیر سوال نمی‌برد. سپاهان فوق‌العاده بازی کرد و به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی هوادار در واکنش به اینکه بازیکنان این تیم در ۲۰ دقیقه ابتدایی تمرکز کافی را نداشتند، گفت: من همیشه گفته‌ام که چیزی به اسم اشتباه فردی وجود ندارد و هر اشتباهی مال مربی است. من هم به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم و همچنین معذرت‌خواهی می‌کنم که نتوانستم بچه‌ها را از لحاظ روحی و روانی آماده کنم. باز هم می‌گویم من چیزی به اسم اشتباه فردی را قبول ندارم و هر اتفاقی که رخ بدهد، مربی دخیل است. از بچه‌ها تشکر ویژه‌ای دارم که با جان و دل و با تمام وجود بازی کردند. به آنها خسته نباشید می‌گویم. از فردا برای بازی بعد آماده می‌شویم.

او در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد هوادار در خط حمله ضعف دارد، گفت: الان هفته بیست و دوم است و دو حذفی هم بازی کرده‌ایم و درست نیست که الان در این باره صحبت کنم اما من از محمدجواد واقعا راضی هستم‌.‌ قبول ندارم که اگر خط حمله ما گل بزند، شرایط‌مان بهتر می‌شود. اعتقاد من بر این است که همه تیم باید حمله و دفاع کنند. به نظر من اولین دفاع‌کننده، مهاجم است و اگر خوب دفاع نکنند من باید ناراحت باشم. به نظرم یاران جلوی ما خوب کار کردند و بالاخره سپاهان تیم بسیار خوبی است اما امروز شروع فوق‌العاده‌ای داشتند و همین مسئله در ادامه هم به آنها کمک کرد که موفق شوند و این چیزی از ارزش‌های تیم من کم نمی‌کند. من از بچه‌ها راضی هستم و از آنها بابت شرایطی که پیش‌ آمد، معذرت می‌خواهم.

الهامی در پایان عنوان کرد: باز هم به مجموعه سپاهان و کادرفنی و مدیریت این تیم تبریک می‌گویم. آدم وقتی وارد این استادیوم می‌شود، از فوتبال‌ و کلاس و شخصیت ‌کشورمان لذت می‌برد. ما باید به اینها احترام بگذاریم. وقتی وارد استادیوم می‌شوید، کلاس و جایگاه فوتبال ایران به نمایش درمی‌آید. من نمی‌دانم بانی اینها چه کسی است اما تشکر می‌کنم و می‌توانم به احترام‌شان خبردار بایستم. اینکه تیم‌هایی چنین شرایطی را دارند، برای شخصیت فوتبال ما، به خصوص در آسیا، فوق‌العاده است‌. امیدوارم این شرایط تداوم داشته باشد تا روز به روز باعث پیشرفت فوتبال‌مان شویم و بتوانیم به فوتبال آسیا دیکته کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید