شهداب حریف هراز در فینال لیگ والیبال شد

تیم والیبال شهداب یزد به فینال لیگ برتر والیبال راه یافت و حریف هراز آمل شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم‌های پاس گرگان وشهداب یزد در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۸ در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند تا تکلیف دومین فینالیست مسابقات هم مشخص شود. 

شهداب در دیدار دور رفت این مسابقات به پیروزی رسید و می‌خواست کار را در بازی دوم تمام کند اما با سد محکم پاس روبرو شد و ماراتنی در پنج ست با این تیم داشت اما در نهایت ۳-۲ پیروز شد.

پاس گرگان ۲ - ۳ شهداب یزد

ست اول: ۲۹ بر ۲۷ 

ست دوم: ۱۳ بر ۲۵ 

ست سوم: ۲۵ بر ۱۹

ست چهارم: ۱۶ بر ۲۵

ست پنجم: ۱۶ بر ۱۸

ترکیب پاس گرگان

امین اسماعیل‌نژاد، سجاد سیفی‌نیا، آرمان صالحی، علیرضا عبدی، قاسم کارخانه، علیرضا عبدالحمیدی

سرمربی: عیسی سنگدوینی

ترکیب شهداب یزد

امیر غفور، مهدی مهدوی، محمدرضا موذن، مسعود غلامی، رامین حاجلو، شهروز همایونفرمنش و مهرداد بابایی 

سرمربی: محمدرضا تندروان

گزارش بازی:

در ست اول این دیدار پیکان عملکرد بهتری داشت و نتوانست امین اسماعیل‌نژاد را دفاع کند. از طرفی دریافت‌های خوبی هم نداشت و همین باعث شد پاس ست نخست را ۲۹ بر ۲۷ برنده شود. 

در ست دوم شهداب پیش افتاد و دریافت‌های بهتری انجام داد. از طرفی عملکرد خوب غفور باعث شد که اختلاف امتیاز زیادی با حریف خود ایجاد کند و در نهایت ۲۵ بر ۱۳ به پیروزی رسید. 

پاس در ست سوم هم عملکرد بهتری داشت و امین اسماعیل‌نژاد ستاره این تیم بود که هم در حمله و هم دریافت به تیم خود کمک کرد. او بازیکنان دفاع شهداب را آزار داد و اسپک‌هایش در بیشتر مواقع به امتیاز تبدیل شد و پاس این ست را هم ۲۵ بر ۱۹ برنده شد. 

شهداب که نمی‌خواست بازنده این دیدار باشد ست چهارم هماهنگ‌تر بازی کرد و از ابتدا با حریف خود اختلاف امتیاز ایجاد کرد و همین باعث شد سنگدوینی سرمربی پاس امین اسماعیل نژاد را از زمین بیرون بکشد تا برای ست پنجم استراحت کند. شهداب در نهایت ۲۵ بر ۱۶ برنده شد و کار را به ست پنجم کشاند. 

ابتدای ست پنجم شهداب حرفی برای گفتن نداشت. عملکرد خوب امین اسماعیل‌نژاد و عبدالحمیدی این تیم را پنج بر یک پیش انداخت تا شهداب وقت استراحت فنی درخواست کند. با ورود مجدد تیم‌ها به زمین شهداب با سرویس های فوق العاده بازی را به تساوی ۶ بر ۶ کشاند. حساسیت مسابقه در این ست بالا رفته بود و دو تیم پایاپای پیش رفتند. شهروز همایونفرمنش و امیر غفور با دو امتیاز پیاپی شهداب را ۱۸ بر۱۶ برنده کردند و به فینال رساندند.

با این حساب شهداب یزد و لبنیات هراز آمل فینال لیگ برتر والیبال را برگزار خواهند کرد.

فینال به صورت تک بازی خواهد بود و شهداب و هراز سه‌شنبه ۱۶ اسفند ساعت ۱۸ بازی نهایی را برگزار می‌کنند.

مسابقه رده بندی هم بین پیکان و پاس سه‌شنبه ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید