غیبت رسمی نیمار مقابل بایرن مونیخ

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در بازی مقابل بایرن مونیخ غایب خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پاری سن ژرمن در دیدار رفت برابر بایرن مونیخ که در پارک دو پرانس برگزار شد با یک گل شکست خورد. نیمار در آن بازی حضور داشت و برخلاف مسی نمره قبولی را از هواداران تیمش به خاطر تلاش زیادی که از خود نشان داد گرفت.

نیمار در پاری سن ژرمن همواره با مشکل بزرگی به نام مصدومیت مواجه شده است و به همین خاطر بازی‌های زیادی را از دست داده است. او از سال ۲۰۱۷ در تیم پاریسی بازی می‌کند و مثل همیشه زمزمه ها درباره جدایی او زیاد است.

پاری سن ژرمن احتمالا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل بایرن باید بدون نیمار فوق ستاره خود بازی کند. همانطور که کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه تایید کرد، این برزیلی برای دو بازی آینده از میادین دور خواهد بود. 

نیمار در جریان بازی مقابل لیل مصدوم شد.

پاریس در بازی رفت مقابل  بایرن با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و حالا باید نگران حذف از لیگ قهرمانان اروپا در بازی برگشت باشد. پیش از بازی رفت کیلیان ام باپه مصدوم شد و گفته شد او این بازی را از دست خواهد داد ولی یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن اعلام کرد باشگاه پاریسی دروغ می گوید و ام باپه بازی خواهد کرد و حق با او بود چرا که ام باپه به زمین بازی آمد و حتی دو گل آفساید به ثمر رساند.

شاید داستان دوباره تکرار شود و نیمار به این دیدار برسد و این اقدام پاریسی ها ایجاد نوعی فشار روانی باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید