بازیکنی که هر پنج شنبه جریمه می شد!

مارکوس رشفورد حضورش در تیم اول منچستریونایتد را مدیون لوئیس فن‌خال است و خاطره‌ای جالب هم از دوران حضور مربی هلندی تعریف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لوئیس فن‌خال بین سال‌های 2014 تا 2016 مربی شیاطین سرخ بود و کمک کرد در فصل 16-2015 مارکوس رشفورد به عنوان یک پدیده وارد تیم اول باشگاه شود و خوش بدرخشد. رشفورد که فصل گذشته شرایط بسیار بدی داشت و شایعات انتقالش به پی‌اس‌جی هم به گوش می‌رسید، در نهایت ماند و در فصل جاری به ستاره بزرگ تیمش تبدیل شده است. او در 38 بازی برای یونایتد 25 گل زده؛ از جمله گلی که در فینال جام اتحادیه وارد دروازه نیوکسل کرد.

رشفورد در مورد فن‌خال گفت: «وقتی نام فن‌خال را می‌شنوم، همیشه یاد پنجشنبه‌ها می‌افتم که مرتب من را جریمه می‌کرد. او اصرار داشت من باید درس و دانشگاه را در اولویت قرار دهم و حتما بر سر کلاس‌ها حاضر شوم و سپس به کمپ تمرینی بیایم. بین تمام شدن ساعت کلاسم و شروع تمرین در روزهای پنجشنبه، فقط 12 دقیقه وقت داشتم و غیرممکن بود به موقع در تمرین حاضر شوم. فن‌خال هم اصلا اهل بخشش نبود و من را جریمه می‌کرد. این شخصیت خاص او بود و همه قبول کرده بودیم. او یک مربی درجه یک بود. در آن زمان بسیار مورد تمجید و توجه رسانه‌ها قرار می‌گرفتم، اما چیزی که برایم مهم بود، صحبت‌های فن‌خال بود. حضور در تیم اصلی منچستریونایتد را مدیون او هستم.»

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید