عصبانیت مربی استقلال: باید نساجی را 5، هیچ می‌بردیم!

مربی استقلال از نتیجه‌ای که در دیدار با نساجی رقم خورد، خوشحال نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، استقلال و نساجی امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. روی ماتا، مربی استقلال به دلیل محرومیت ریکاردو ساپینتو، سرمربی آبی‌پوشان در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد و گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. فکر می‌کنم نتیجه عادلانه ۵ بر صفر بود. موقعیت‌های زیادی برای گرفتن سه امتیاز بازی داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. ظرفیت این را داشتیم که با داخل و بیرون بازی کنیم و بازی را کنترل کنیم. وقتی توپ لو می‌رفت، می‌توانستیم سریعا توپ را پس بگیریم.

او افزود: نیمه دوم را خوب شروع کردیم و می‌توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. بازی را خوب ادامه دادیم و یک گل زدیم. بعد از آن یک ضربه آزاد از 40 متری و تیم حریف گل زد. بعد از آن چندین و چند موقعیت داشتیم اما متاسفانه فوتبال اینطوری است. نتیجه بازی امروز ناعادلانه بود. باید بازیکنان از کاری که کردند، افتخار کنند. ان‌شاءالله بازی به بازی بهتر شوند.

مربی استقلال با اشاره به سرنگون شدن مهدی قایدی در دقایق پایانی بازی در داخل محوطه جریمه نساجی بیان کرد: حتی صحنه روی قایدی پنالتی بود، چه از کنار زمین چه از تلویوزیون. ما تیم مثبتی هستیم و هیچوقت شبیه‌سازی نمی‌کنیم. وقتی شما می‌بینید پنالتی است، پس پنالتی را بگیرد. ما هم باید گل می‌زدیم. فقط از نتیجه راضی نیستیم و از باقی مسائل راضی هستیم. می‌توانستیم این بازی راحت و با تعداد گل‌های زیادی می‌بردیم.

ماتا درباره قضاوت عرب‌براقی در دیدار امروز تصریح کرد: دو مورد وجود داشت. یک مورد قایدی و دیگری خطای هندی بود که در داخل محوطه جریمه نساجی رخ داد. من نمی‌دانم چرا روزبه کارت زرد گرفت. همان خطا روی محبی رخ داد اما کارت زردی به بازیکن نساجی داده نشد.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که چقدر به جو ورزشگاه قائم‌شهر آشنا بودند، گفت: ما از اتمسفر ورزشگاه آگاه بودیم. هر مربی و هر بازیکنی دوست دارد در این جو بازی کند. وقتی گل می‌زنید، طبیعی است که تیم حریف فشارش را زیاد می‌کند و از هر روشی استفاده می‌کند اما نساجی کار خاصی انجام نداد.

دیدگاه تان را بنویسید