نساجی ۱-استقلال ۱

شلیک ایوب به رویاهای استقلال +عکس و ویدیوی گل ها

در هفته بیست و یکم لیگ برتر استقلال در مازندران به مصاف نساجی رفت که در پایان به تساوی یک، یک رضایت دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم های فوتبال استقلال و نساجی مازندران در هفته بیست و یکم لیگ برتر، از ساعت 15 به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی یک، یک رضایت دادند.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، سید احمد موسوی، علی داوران (رضا جعفری، دقیقه 68)، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری، فرزاد زامهران، صابر حردانی (علی شجاعی، دقیقه 68)، کریم اسلامی.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی، دقیقه 77)، کوین یامگا (صالح حردانی، دقیقه 46)، روزبه چشمی، سعید مهری (سجاد شهباززاده، دقیقه 77)، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری (آرمان رمضانی، دقیقه 77).

گزارش بازی

 استقلال در همان دقایق ابتدایی و در دقیقه2 صاحب فرصت خوبی شد که پاس قایدی خوب نبود و توپ به سختی نصیب محبی شد و در ادامه نیز شوت مهری با برخورد به مدافع نساجی راهی کرنر شد. یک دقیقه بعد در دقیقه 3 حملات استقلال ادامه پیدا کرد و یک فرصت استثنایی برای این تیم از دست رفت. ارسال دیدنی محبی به روی دروازه با ضربه سر تماشایی این بازیکن همراه شد که توپ به تیرک دروازه برخورد کرد تا این موقعیت از دست برود. در دقیقه 5 استقلال توسط محبی در محوطه جریمه نساجی صاحب موقعیت شد که شوت این وینگر بوشهری را علیرضا حقیقی با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد. در دقیقه 34 آرش رضاوند پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن مدافع روبرو، ضربه اش را به سمت دروازه زد که شلیک این بازیکن با اختلافی کم و به شکلی خطرناک مماس با تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

استقلال در نیمه دوم هم به مانند نیمه نخست بازی را تهاجمی آغاز کرد و نهایت در دقیقه 52 مزد حملاتش را گرفت. در این دقیقه آرش رضاوند در میانه زمین از جان‌ملکی توپ ربایی کرد و بلافاصله وقتی شکاف بین مدافعان میانی نساجی را دید، پاس تو در به ارسلان مطهری داد تا مطهری در موقعیت تک به تک با علیرضا حقیقی، گل نخست استقلال را به ثمر برساند.

در ادامه، برخلاف جریان بازی نساجی در دقیقه 68 به گل رسید؛ گلی که روی خطای بی‌مورد روزبه چشمی در میانه زمین به ثمر رسید. در این صحنه ایوب کلانتری پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و با شوتی سرکش دروازه حسینی را به زیبایی باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

ویدئوی گل اول استقلال در دقیقه 53

ویدئوی گل اول نساجی در دقیقه 68

استقلال نساجی کوین یامگا صابر حردانی

استقلال نساجی

استقلال نساجی روزبه چشمی

ریکاردو ساپینتو

استقلال نساجی

خسرو حیدری

 

استقلال نساجی عارف غلامی

استقلال نساجی

استقلال نساجی ریکاردو ساپینتو

استقلال نساجی ارسلان مطهری مهدی قایدی

استقلال نساجی ارسلان مطهری مهدی قایدی

استقلال نساجی ارسلان مطهری

photo_2023-02-28_16-28-46

دیدگاه تان را بنویسید