زنی که در مراسم بهترین های سال فیفا غافلگیر شد!

الکسیا پوتیاس بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن زن سال برای دومین سال متوالی در حالی روی سن آمد که متن خاصی آماده نکرده بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، الکسیا پوتیاس که سال گذشته با شایستگی جایزه بهترین بازیکن زن فیفا را دریافت کرده بود، امسال در حالی برای دومین سال متوالی این جایزه را مال خود کرد که خیلی ها شانس مت بث، همه کاره تیم ملی انگلیس در راه قهرمانی یورو 2022 را شانس اول می دانستند.

برای همین بود که ستاره اسپانیایی بارسا به قول خودش حتی متنی هم برای بعد از دریافت جایزه انتخاب نکرده بود؛ شاید خود او هم که یورو را به خاطر مصدومیت از دست داده بود فکرش را نمی کرد، جایزه مال او باشد. گلزن اسپانیایی در این وضعیت جالب ترجیح داد با چند تشکر، کار را پیش ببرد.

پوتیاس بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن زن سال 2022 از اینفانتینو گفت: "راستش را بخواهید چیزی برای گفتن آماده نکرده بودم! فقط می خواهم از همه کسانی که به من رای دادند تشکر کنم."

او بخش دیگری از صحبت های خود افزود: "از اعضای خانواده ام، دوستانم، هم تیمی هایم، کارکنان باشگاه و تیم ملی و تک تک نفراتی که در طول سال کنار من بودند و در پشت صحنه تلاش کردند، متشکرم."

پوتیاس که سال گذشته با وجود قهرمان نشدن بارسا در لیگ قهرمانان، عملکرد فردی خوبی در این مسابقات داشت و جایزه بهترین گلزن و بهترین بازیکن را به خود اختصاص داد، صحبت های خود را این گونه به پایان رساند: "به همه کسانی که به طور خستگی ناپذیر برای حمایت و پیشرفت من در تلاش هستند فکر می کنم چون آنها بودند که مرا به چیزی که الان هستم تبدیل کردم. بنابراین نهایت تشکر را از تک تک آنها دارم."

 

دیدگاه تان را بنویسید