شکستن همزمان سه دندان خطا نیست!

دیدار دو تیم استودیانتس و سارمینتو در لیگ آرژانتین به دلیل یک خطای بسیار شدید خبرساز شده است. خطایی که باعث شکستن سه دندان یک بازیکن استودیانتس شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، هفته پنجم لیگ حرفه‌ای آرژانتین با اتفاقی عجیب همراه بود. در جریان دیدار استودیانتس و سارمینتو، مهاجم تیم میزبان، گیدو کاریو، با خطای عمدی بازیکن حریف مواجه شد و سه دندانش شکست ولی داور مسابقه حتی از اعلام خطا به سود استودیانتس خودداری کرد.

1806141

در حالی که 23 دقیقه از بازی می‌گذشت خاویر تولدو بازیکن سارمینتو با آرنج دست خود به صورت گیدو کاریو کوبید و او را نقش زمین کرد. مهاجم تیم میزبان که صورتش خون‌آلود شده بود دهانش را به داور نشان می‌داد و اشاره می‌کرد که بر اثر این ضربه سه دندان او شکسته است.

1806142

جالب اینجا بود که داور حتی از اعلام خطا به سود استودیانتس خودداری کرد. نیمکت این تیم که صورت خونین بازیکنش را دیده بود وارد زمین شده و به شدت علیه داور اعتراض کردند. آن‌ها خواهان اعلام پنالتی به سود تیم‌شان بودند و بی‌تفاوتی داور نسبت به این خطا را غیر قابل باور می‌دانستند، اما همه اعتراض‌ها تأثیری در رأی داور نداشت و بازی ادامه پیدا کرد.

 

1806145 1806146

تصاویر گیدو کاریو که روی چمن ورزشگاه به دنبال دندان‌های خود می‌گشت در آرژانتین خبرساز شده است. دیدار دو تیم در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید