اسماعیل‌نژاد: فشار زیادی روی من است/ ماشین که نیستم!

امین اسماعیل نژاد در مورد تعویض خود در دیدار با هورسان رامسر و فشاری که در پاس روی این بازیکن است، گفت: در این تیم فشار زیادی روی من است و گاهی بدنم جواب نمی‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امین اسماعیل‌نژاد بازیکن تیم پاس گرگان در مورد پیروزی مقابل هورسان رامسر گفت: خداراشکر که امسال در حال تمام شدن است. در این سال سرباز بودم. تمام بازیکنان تیم نه پولی گرفتیم نه امکاناتی در باشگاه پاس گرگان داشتیم اما توانستیم خودمان را یک بار دیگر در پلی‌آف نشان دهیم. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم و قدر این بازیکنان را بدانند چون هیچ کدام از ما حقمان حضور در تیمی نیست که امکانات و پول خاصی ندارد. بازیکنان پاس همگی دلی در این تیم کار می‌کنند.

او در مورد داوری گفت: داوری این مسابقه خوب بود. هورسان تیم خوبی است و به آن‌ها تبریک می‌گویم. عالی بازی می‌کنند و در این مسابقه ما توانستیم نتیجه بگیریم. امیدوارم نتیجه بازی بعد را هم به سود خود پیش ببریم. 

اسماعیل‌نژاد در مورد برنامه‌های آینده‌اش گفت: سربازی‌ام امسال تمام می‌‍شود و ۱۰۰ درصد لژیونر می‌شوم. حدود سه سال است که هدفم همین است و به دلیل مشکلاتی که وجود داشت نتوانستم بروم.

او در مورد تعویضش در ست چهارم مسابقه گفت: در این تیم فشار زیادی روی من است و گاهی بدنم جواب نمی‌دهد. به هر حال ماشین نیستم. خداراشکر که توانستم به زمین برگردم و خودم را نشان دهم. تصمیم سرمربی بود و بدن من هم خالی کرده بود.

اسماعیل نژاد درباره رقبایش در تیم ملی اظهار کرد: با توجه به جایگاه ایران در تمامی پست‌ها بازیکنانی وجود دارند که بتوان روی آن‌ها حساب باز کرد. همه دوستان من هستند و هرکس حقش است باید در تیم ملی قرار بگیرد حتی اگر یک درصد از دیگری برتر باشد.

دیدگاه تان را بنویسید