سقوط شهرداری ارومیه به دسته اول/ مس رفسنجان در لیگ برتر ماندنی شد

تیم شهرداری ارومیه در دومین مسابقه مرحله پلی‌اوت خود هم حاضر نشد و با پذیرش دومین شکست فنی به لیگ دسته یک مردان سقوط کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، دور برگشت مرحله پلی‌اوت لیگ برتر مردان سال 1401 امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) با دو دیدار در خانه والیبال تهران پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه دور برگشت قرار بود تیم‌های مس رفسنجان و شهرداری ارومیه از ساعت 15 به مصاف یکدیگر بروند که نماینده ارومیه در سالن مسابقات حاضر نشد و با پذیرش دومین باخت فنی خود در این مرحله، به سری A لیگ دسته یک مردان سال آینده سقوط کرد.

بدین ترتیب تیم مس رفسنجان که در مرحله مقدماتی با هشت برد و 26 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفت، با دو برد متوالی در مرحله پلی‌اوت، حضورش در لیگ برتر سال 1402 تضمین شد.

در دیگر مسابقه امروز تیم‌های سایپا و شهرداری گنبد به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این مسابقه از ساعت 18 آغاز خواهد شد.

بر اساس بند 4 ماده 16 فصل چهارم آئین‌نامه مسابقات فدراسیون والیبال چنانچه تیمی به هر دلیلی در دو بازی حاضر نشود، از حضور آن تیم در ادامه بازیها ممانعت بعمل می‌آید. حذف یا ثبت تمامی برد و باخت‌های آن تیم و امتیازات مربوطه براساس شرایط تیم‌ها واثر گذاری آن در جدول بازی‌ها ازسوی ناظر فنی بعد از هماهنگی با کمیته انضباطی و سازمان لیگ اعلام خواهد شد. یادآوری می‌شود این مورد شامل دو بازی آخر مسابقات نخواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید