مودریچ: روش پیروزی رئال قابل توضیح نیست

لوکا مودریچ درباره قهرمانی رئال در اروپا و پیروزی های این تیم صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در فصلی که به فتح چمپیونزلیگ منتهی شد، لوکا مودریچ نقشی کلیدی در فینالیست شدن رئال مادرید داشت. او مقابل پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و سیتی درخشید و یکی از بهترین های تیمش در فینالی بود که برتری یک بر صفر رئال مقابل لیورپول انجامید.

او در آستانه بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول در این خصوص صحبت کرد که رئال چگونه در بازی هایی پیروز شد که همه این تیم را مرده و کارش را تمام شده می دانستند:

"همه تیم های حریف مورد احترام ما بودند و فکر می کنم توصیف آن چه که در فصل قبل رخ داد، دشوار است. بعد از بازی رفت مقابل پاریس همه می گفتند که کارمان تمام شده و حتی مرده ایم! دلیل جشنی که در بازی برگشت انجام دادم همین بود. چرا که واقعا احساساتی شده بودم."

ستاره باتجربه رئال افزود: "آنها می گفتند، مودریچ باید بازنشسته شود، کروس نمی تواند بازی کند و ... ولی در نهایت همه چیز به نفع ما تمام شد. در مقابل، ما می خواستیم خودمان را به همه اثبات کنیم. به همه آنهایی که می گفتند مردیم و تمام شدیم. روشی که ما با آن پیروز شدیم قابل توضیح دادن نیست.»

مودریچ با تاکید به این نکته که سال گذشته یک سال خاص بود افزود: "همه از پی‌اس‌جی، سیتی و لیورپول به عنوان فینالیست های احتمالی یاد می کردند. ولی ما با یک روش خاص توانستیم به فینال برسیم و قهرمان شویم. ما هر بار که می باختیم، به سرعت به بازی برمی گشتیم. سرنوشت بازی مقابل پاریس را در عرض سه دقیقه تغییر دادیم، مقابل سیتی دو گل در سه دقیقه زدیم و می توانستیم قبل از وقت های تلف شده گل سوم را هم بزنیم."

او با اشاره به تاثیر تماشاگران رئال در برتری تاریخی مقابل پاریس، فاش کرد که در بازی رفت به دنی کاروخال چه چیزی در خصوص تیم حریف گفته است: "در بازی رفت نیمکت نشین بودم و بعد از بازی به کارواخال گفتم که پاریس را در برنابئو نابود خواهیم کرد. هواداران هم نقش زیادی داشتند چون ما را رو به جلو سوق دادند. آن فصل غیرقابل باور و شگفت انگیز بود."

علیرغم ماهیت معجزه آسای چهاردهمین قهرمانی رئال در این رقابت‌ها، مودریچ معتقد است که قهرمانی مورد علاقه‌اش از بین پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، اولین قهرمانی او بود. جایی که او با رئال در سال 2014 دهمین قهرمانی را جشن گرفت: "قهرمانی لادسیما با همه قهرمانی ها فرق داشت. رئال مادرید برای این قهرمانی 12 سال صبر کرد."

دیدگاه تان را بنویسید