داستان بازگشت آنچلوتی به رئال چه بود؟

آنچلوتی شخصا به مدیران رئال مادرید درخواست داده تا او را به عنوان سرمربی کهکشانی‌ها انتخاب کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم رئال مادرید اسپانیا که این روزها با هدایت کارلو آنچلوتی عملکرد درخشانی را در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به نمایش گذاشته است، توجه بسیاری از رسانه‌های خارجی را به خود جلب کرد. اما در این میان داستان برعهده گرفتن هدایت کهکشانی‌ها توسط انچلوتی و بازگشت دوباره مرد ایتالیایی به برنابئو نیز بسیار جالب توجه است. 

نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد که آنچلوتی در اواخر یک روز بعد از ظهر ماه می با خوزه آنخل سانچز، مدیر رئال مادرید تماس گرفت تا گپ و گفتی دوستانه با او داشته باشد. این دو نفر از گذشته و سال های قبل روابط بسیار صمیمانه ای با یکدیگر داشته و این دوستی را حفظ کرده اند. سانچز و آنچلوتی در این تماس درباره موارد متعددی از جمله در دسترس بودن چند بازیکن مازاد لیست رئال مادرید و فرصت های پیش رو برای دو طرف در بازار نقل و انتقالات صحبت کردند.

در واقع کارلو آنچلوتی می خواست برای تیمش اورتون برای فصل بعد وارد عمل شده و در صورت امکان، بازیکنانی از رئال مادرید را نیز انتخاب کند. در پایان این تماس، سرمربی ایتالیایی از سانچز سوال کرد که پس از جدایی زین الدین زیدان، برنامه رئال مادرید برای یافتن سرمربی جدید چگونه پیش می رود.

مدیر رئال مادرید نیز با اشاره به مشکلات تیم در این مسیر و نگرانی های موجود در پایتخت اسپانیا، ناامیدی خود از شرایط را پنهان نکرد. همان لحظه بود که کارلو آنچلوتی شخصا پیشنهاد بازگشت خود به مادرید را داد و سانچز را غافلگیر کرد. مدیر رئال مادرید بلافاصله درخواست چند دقیقه زمان کرد تا این ایده را با فلورنتینو پرز در میان بگذارد. 

مذاکرات سرعت گرفت و تنها در عرض سه روز، آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید معرفی شده و دومین دوره حضور خود روی نیمکت این تیم را آغاز کرد. سرمربی ایتالیایی تا امروز که کارنامه فوق العاده ای در مادرید داشته و علیرغم قرعه دشوار تقابل با پاری سن ژرمن، تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هدایت کرده است. همچنین رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار داشته و تیم کارلتو به وضوح بخت اول قهرمانی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید