تمایل تن هاخ برای بازگشت گرین‌وود به یونایتد

سرمربی هلندی منچستریونایتد نسبت به استفاده از میسون گرینوود مشتاق است

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پیش‌بینی می‌شود اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد در ادامه فصل 23-2022 از میسون گرینوود، وینگر جوان این باشگاه استفاده کند.

سال گذشته بود که میسون گرینوود به اتهام اعمال خشونت خانگی و آزار جنسی علیه شریک زندگی خود بازداشت شد و باشگاه منچستریونایتد فعالیت‌های ورزشی او را به حالت تعلیق درآورد. چند هفته پیش بود که دادگاه حکم تبرئه میسون گرینوود را صادر کرد و او می‌تواند به زودی فعالیت‌های ورزشی‌اش را از سر گیرد. اگرچه بیانیه منچستریونایتد درباره گرینوود مبهم بود و مشخص نیست او چه زمانی بتواند به میادین برگردد.

به گزارش سان، منبع قابل اتکا در رابطه با حواشی و جنجال‌های فوتبالیست‌ها، اریک تن هاخ سرمربی شیاطین سرخ طی روزهای گذشته با میسون گرینوود 22 ساله در تماس بوده است. این نخستین باری بوده که تن هاخ پس از رفع اتهام گرینوود با او تماس گرفته است. طبق یافته‌های سان از منابع آگاه، تن هاخ در این مکالمه با گرینوود، جویای وضعیت فیزیکی و بدنی او شده و بابت رفع اتهامات او ابراز شادمانی کرده است. با وجود تمایل تن هاخ برای همکاری با گرینوود، منچستریونایتد باید در خصوص استفاده از این مهاجم انگلیسی نظر نهایی را بدهد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید